«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

بهرام رادان و امیر جدیدی به شبکه خانگی آمدند

  • کد خبر: ۱۴۳۸۸۱
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
بهرام رادان و امیر جدیدی به شبکه خانگی آمدند
فیلم‌های سینمایی «روز صفر» ساخته سعید ملکان با بازی امیر جدیدی و «پولاریس» به کارگردانی سودابه مرادیان و بازی بهرام رادان در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «روز صفر»، به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ملکان، از فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که توانسته تا حد زیادی استاندارد‌های یک تریلر جاسوسی را رعایت کند. این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا تا نوروز ۱۴۰۱ از اکران باز ماند. برخلاف انتظارات این فیلم سینمایی نتوانست در گیشه نوروزی به موفقیت چشمگیری برسد و با گیشه ۹ میلیاردی از اکران خداحافظی کرد.

روز صفر از تاریخ سوم تیرماه سال ۱۴۰۱ در نماوا به اکران آنلاین شد. این پلتفرم با بیش از شش ماه اکران این فیلم سینمایی رکورد طولانی‌ترین زمان برای نمایش فیلم را در تاریخ اکران آنلاین از آن خود کرده است.

داستان این فیلم در مورد تلاش‌های یک مامور امنیتی برای به دام انداختن عبدالمالک ریگی توسط وزارت اطلاعات ایران و نخستین ساخته سعید ملکان در مقام کارگردان است. امیر جدیدی و ساعد سهیلی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

پولاریس به کارگردانی سودابه مرادیان و تهیه کنندگی کریستینا جولی و مهدی داوری و بهرام رادان از روز ۲۵ آذرماه در فیلیمو اکران آنلاین شده است.

پولاریس یا ستاره شمال محصول مشترک ایران و آمریکا است و درشهر‌های لس آنجلس، سیاتل و تهران فیلمبرداری شده است.

بهرام رادان، آلیسجا باخلدا، کوبی رایان مک لافین، الیزابت روم و رویا تیموریان در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند.

پولاریس در سال ۱۳۹۷ در سینما‌های هنر و تجربه اکران شده است.

پولاریس به معنی ستاره شمالی است. یک عکاس جنگ که دچار اختلال روحی پس از سانحه یا پی تی اس دی است در ستیزی مستاصل گرفتار شده، تا رازی را از همسرش (بهرام رادان) پنهان کرده و از بازگشت اجتناب ناپذیرش به خاورمیانه فرار کند.

بهرام رادان که مدتی است در مقام تهیه‌کننده در سینما فعالیت می‌کند بعد از دو فیلم گربه سیاه و علفزار سومین تجربه تهیه‌کنندگی را با پولاریس پشت سر می‌گذارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->