بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال، پرسپولیس را قهرمان می‌کند یا سپاهان؟!

  • کد خبر: ۷۵۷۹۶
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
استقلال، پرسپولیس را قهرمان می‌کند یا سپاهان؟!
معرفی قهرمان این دوره لیگ برتر، ارتباط زیادی با بازی استقلال و سپاهان خواهدداشت.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، استقلالی‌های پایتخت روز جمعه در آخرین دیدار فصل بیستم باید به مصاف سپاهان اصفهان بروند. دیداری خاص و ویژه که ممکن است نتیجه آن، نام قهرمان این فصل را تعیین کند. آبی‌ها با تیم دوم خود مقابل نساجی در قائمشهر به میدان رفتند و سه گل زدند اما برای آن که سپاهان قهرمان شود، اول باید شاهد شکست یا توقف پرسپولیس مقابل پیکان باشیم و سپس برتری سپاهان در تهران و مقابل شاگردان فرهاد مجیدی رقم بخورد تا تیم اصفهانی روی سکوی قهرمانی برود.

 

با این حال، حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد شرایط استقلال شنیده می‌شود. قرعه‌کشی نیمه نهایی جام حذفی انجام شد و طبق این قرعه، استقلالی‌ها اواسط هفته بعد باید از گل‌گهر درورزشگاه آزادی میزبانی کنند. در این شرایط، طبیعتا فرهاد مجیدی برای استراحت دادن به بازیکنان اصلی و مورد نیازش، بهانه‌های کافی دارد اما نتایجی که در 10 هفته گذشته کسب کرده، انتظارات را از این تیم بالا برده و به همین علت، هیچ‌کس منتظر شکست آسان استقلال مقابل سپاهان نیست.



آبی‌پوشان در شرایط حساسی قرار گرفته‌اند. از یک سو، قهرمانی پرسپولیس تا حدی در اختیار استقلال هم هست و از طرف دیگر، نتیجه دیدار این تیم با سپاهان برای همیشه در تاریخ ثبت می‌شود.

 

اگر آنها با نتیجه‌ای پر گل مقابل سپاهان شکست بخورند، برای همیشه باید پاسخگوی اذهان باشند. البته استقلال به عنوان یکی از ارکان اصلی فوتبال ایران همواره تیمی مدعی و پرقدرت بوده و برچسب‌هایی که در فضای مجازی به آبی‌های پایتخت می‌زنند از واقعیت دور است.

 

این موضوع را فراموش نکنید که قرارداد هشت بازیکن استقلال رو به اتمام است و برای پیدا کردن مشتریان بهتر، فرصت بسیار خوبی در اختیار دارند تا با درخشش خود، میزان پیشنهادات مالی را بالاتر ببرند.

 

به هر حال بازی مقابل سپاهان برای استقلالی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بدون تردید جامعه فوتبال تا لحظه آخر، این دیدار در ورزشگاه آزادی را دنبال می‌کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->