سرخط خبرها

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران: دورکاری به‌طور کامل اجرا شود

  • کد خبر: ۷۶۲۸۴
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
انجمن صنفی روزنامه‌نگاران: دورکاری به‌طور کامل اجرا شود
همزمان با شیوع مجدد و گسترده بیماری کرونا در سراسر کشور، انجمن صنفی سراسری روزنامه‌نگاران، در اطلاعیه‌ای، خواستارِ رعایت حداکثری «دورکاری» در تحریریه‌ها شد.

به گزارش شهرآرانیوز - همزمان با شیوع گسترده بیماری کرونا موج پنجم این همه‌گیری در سراسر کشور، انجمن صنفی سراسری روزنامه‌نگاران، در اطلاعیه‌ای، خواستارِ رعایت حداکثری «دورکاری» در تحریریه‌ها شد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

 

پس از شیوع بیماری مرگبار «کووید – ۱۹» در جهان، پروتکل‌های بهداشتی متعددی برای مبارزه با ویروس کرونا از سوی نهادهای معتبر بین‌المللی و داخلی در دستور کار کشورها قرار گرفت که «دورکاری»، یکی از مهمترین آن‌هاست و به تائید متخصصان، نقش مؤثری در پیشگیری از گسترش این بیماری خطرناک داشته است.

«دورکاری» در ایران نیز از سوی نهادها و بنگاه‌های دولتی و خصوصی با هدف صیانت از سلامت و جان کارکنان و خانواده آنان و دیگر افراد جامعه، مورد توجه قرار گرفته است. انجمن صنفی سراسری روزنامه‌نگاران ضمن قدردانی از اکثریت قریب به اتفاق مسئولان و مدیران رسانه‌هایی که با بهره‌گیری از «دورکاری»، به مسئولیت اجتماعی خویش پایبند بوده‌اند و الزامات اجرایی آن را مراعات کرده‌اند و سپاس از اعضای تحریریه‌ها که وظایف حرفه‌ای خود در این دوران دشوار را به بهترین نحو انجام داده‌اند، از معدود رسانه‌هایی که تاکنون «دورکاری» را به‌طور کامل اجرا نکرده‌اند، انتظار دارد تا در زمینه به کارگیری این روش به‌عنوان دستورالعملی برای حفظ سلامت و جان کارکنان خود «جدیت حداکثری» داشته باشند و به سهم خود در مبارزه با این بیماری مرگبار، نقشی مؤثر ایفا کنند.

انجمن صنفی سراسری روزنامه‌نگاران ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند، ایثارگرانه و بی‌وقفه کادر درمان کشور امیدوار است با رفع کاستی‌های موجود در حوزه مدیریت کشوری مقابله با کرونا و با همکاری روزافزون مردم، به‌زودی، شاهد خروج از وضعیت بحرانی کشورمان باشیم.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->