گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یک گام تا بقای مهاجرنوین مشهد در لیگ دسته ۳

  • کد خبر: ۷۶۷۶۸
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
یک گام تا بقای مهاجرنوین مشهد در لیگ دسته ۳
مهاجرنوین با هدایت سنگچولی به سومین برد در ۴ دیدار گذشته اش رسید تا به ماندن در لیگ دسته ۳ فوتبال کشور امیدوار شود.
بهنام اخوت| شهرآرانیوز؛ هفته ماقبل پایانی رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور پیگیری شد و تیم فوتبال مهاجرنوین مشهد توانست در دیدار حساس خانگی برابر میهمانش به برتری ۱ بر ۰ برسد. پیروزی ۶ امتیازی شاگردان سیروس سنگچولی در مقابل تیم هم پله اش در جدول، پیشگامان فنون تهران، درحالی رقم خورد که آرش همایونی، ستاره این روز‌های نماینده مشهد، بازهم در نقش یک ناجی برای تیمش ظاهر شد و تک گل پیروزی بخش را به ثمر رساند. همایونی بعد از نشستن سنگچولی روی نیمکت مهاجرنوین به ستاره تیمش بدل شد تا با گل‌های او و کاپیتان علی پورحمزاوی ورق به سود مهاجران برگردد. نماینده مشهد حالا با این برد شانس‌های بقایش در لیگ دسته ۳ افزایش یافته و دیگر تقریبا مشهدی‌ها خیالشان بابت حفظ سهمیه مرحله دوم لیگ دسته ۳ راحت شده است.


جدول پیچیده و بخت زیاد مهاجران

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته ۳ به این شکل است که تیم‌های اول گروه‌های سه گانه مستقیم راهی لیگ دسته ۲ خواهند شد و تیم‌های دوم همراه با بهترین تیم سوم برای کسب آخرین سهمیه لیگ دویی با یکدیگر در پلی آف رقابت می‌کنند. اما نکته مهم برای تیم مشهد وضعیت سقوط تیم هاست. مهاجرنوین در شرایطی اکنون با ۲۰ امتیاز در مکان ششم جدول ۱۰ تیمی گروه است که ۳ تیم پایین جدول مستقیم به مرحله اول لیگ دسته ۳ سقوط می‌کنند و بدترین تیم هفتم جداول سه گانه هم محکوم به سقوط خواهد بود. تیم دماوند آمل با ۱۰ امتیاز، تیم سقوط کرده این گروه است و تیم‌های پیشگامان، مقاومت و پاراگ به ترتیب با ۱۷، ۱۷ و ۱۹ امتیاز در مکان‌های نهم تا هفتم جدول هستند. این یعنی مهاجرنوین هنوز روی کاغذ خطر سقوط را حس می‌کند، اما حقیقت آن است که خیلی بعید به نظر می‌رسد تیم مشهد در هفته پایانی مقابل دماوند آمل، تیم قعرنشین و سقوط کرده، مشکلی داشته باشد.


مهاجرنوین چطور ماندنی شد؟

نماینده مشهد تا همین ۴ هفته پیش کاندیدای اول سقوط بود و به قعر جدول یعنی رتبه دهم چسبیده بود. تیمی که از ۱۳ بازی فقط ۲ پیروزی داشت. اما با تصمیم نزار موسوی، سرمربی و مالک تیم، کادرفنی تیم امید‌های پدیده به سرمربیگری سیروس سنگچولی با عملیات نجات به این تیم آمدند. نزار موسوی خود از سمتش کنار کشید و همان مالک ماند تا رفقایش عملیات نجات را آغاز کنند؛ عملیاتی که به نظر با هدایت سیروس سنگچولی به بهترین نحو ممکن انجام شد. سنگچولی و کادرش بعد از اضافه شدن به تیم بلافاصله عازم نوشهر شدند و بدون هیچ جلسه تمرینی مقابل صدرنشین قرار گرفتند؛ دیداری که طبیعی بود با شکست ۱ بر ۰ نماینده مشهد همراه شود. اما بعد از این بازی بود که تیم مشهد با کادر جدیدش متحول شد؛ ۳ پیروزی در ۳ بازی بعد! ۹ امتیاز شیرین‌تر از قند که حکم به بقای مهاجرنوین داد و این تیم را از رده دهم تا جایگاه ششم جدول بالا کشید. حالا وقتی مهاجران به رتبه چهارم جدول نگاه می‌کنند و می‌بینند فقط ۳ امتیاز با این جایگاه فاصله دارند، حسرت می‌خورند که چرا زودتر به این تغییر و تحول دست نزدند. با وجود این سیروس سنگچولی درباره آینده اش در مهاجرنوین می‌گوید: قرار ما این بود که برای کمک به دوستم نزار به اینجا بیایم و با کادرفنی تیم امید‌های پدیده آمدیم و شکر خدا کارمان را انجام دادیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->