حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

دست مشهدی‌ها از مدال در کراس کانتری کوتاه ماند

  • کد خبر: ۷۶۹۸۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
دست مشهدی‌ها از مدال در کراس کانتری کوتاه ماند
مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ در بخش بانوان در پارک چیتگر تهران برگزار شد و دست دختران مشهدی در رقابت‌های کراس‌کانتری قهرمانی کشور از مدال دور ماند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دختران مشهدی در رقابت‌های کراس‌کانتری قهرمانی کشور دستشان از مدال دور ماند. مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ در بخش بانوان در پارک چیتگر تهران برگزار شد. مسابقات در رده سنی بزرگ‌سالان و امید‌ها و جوانان با رقابت ۵۰ رکاب‌زن از ۱۵ تیم در ماده کراس‌کانتری پیگیری شد که در پایان و در رده سنی بزرگ‌سالان مونا فرح‌بخشیان از استان تهران توانست به عنوان نخست این دوره از مسابقات دست یابد.


۳ مشهدی به مدال نرسیدند

هفته گذشته مسابقات انتخابی تیم خراسان در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) مشهد و در ۲رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان با حضور ۸ دوچرخه‌سوار برگزار شد. در پایان این مسابقات در رده سنی جوانان مانا محمدی و شهرزاد عمادی مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند. همچنین در رده سنی بزرگ‌سالان النا ذوالفقاری بر سکوی نخست ایستاد و آزاده مزاری و مینا تبریزیان به‌ترتیب دوم و سوم شدند. ازاین‌میان، ۳ ورزشکار برای اعزام به قهرمانی کشور انتخاب شدند؛ مینا تبریزیان و سهیلا فیاض‌بخش در رده بزرگ‌سالان اعزام شدند و مانا محمدی نیز تنها دوچرخه‌سوار رده جوانان در این مسابقات بود. این ۳ ورزشکار به سرپرستی ندا رازنهان راهی مسابقات شدند، اما هیچ‌یک به عنوان اول تا سومی دست پیدا نکردند.


پیشتازی تهرانی‌ها

در ماده کراس‌کانتری بانوان بزرگ‌سال مقام اول به مونا فرح‌بخشیان از استان تهران رسید. شیرین زرین‌کلاه از استان تهران دوم شد و سیده یاسمین مدنی از استان چهارمحال‌وبختیاری به عنوان سومی رسید. در کراس‌کانتری جوانان فرانک شاه‌زیدی از استان اصفهان قهرمان شد. پانته‌آ قلی‌پور از استان همدان روی سکوی دوم ایستاد و فاطمه عباسی از استان فارس نیز سوم شد.


در ادامه این دوره رقابت‌ها، قهرمانی کشور کوهستان بانوان در بخش دانهیل نیز برگزار شد و بازهم خراسانی‌ها مدالی کسب نکردند. سمیه داوودآبادی از استان قزوین با زمان یک‌دقیقه و ۴۶ثانیه ۵۷صدم‌ثانیه به قهرمانی رسید و فرزانه بشیری از استان البرز با زمان یک‌دقیقه و ۵۲ثانیه و ۴۴صدم‌ثانیه نایب‌قهرمان شد. فاطمه صالح‌پور از استان البرز نیز با زمان ۲دقیقه و ۶ صدم‌ثانیه سکوی سوم را گرفت.


طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری، تیم استان تهران در رده سنی بزرگ‌سالان و تیم استان اصفهان در رده سنی جوانان به قهرمانی رسیدند. در بخش تیمی بزرگ‌سالان نیز تهران قهرمان شد، اصفهان به نایب‌قهرمانی رسید و چهارمحال‌وبختیاری سوم شد. در بخش تیمی جوانان نیز مقام اول به استان اصفهان رسید، مقام دوم به همدانی‌ها اختصاص یافت و استان فارس سوم شد.


غیبت بزرگ قهرمان ایران

این مسابقات یک غایب بزرگ داشت؛ فرانک پرتوآذر، پرافتخارترین دوچرخه‌سوار دختر ایران، که قهرمان همیشگی رشته کوهستان بوده است، در این مسابقات شرکت نکرد. او پیش از این رقابت‌ها گفته بود: من ۴ سال است تنها رکاب‌زن کوهستان هستم که هر سال مدال‌آور بوده‌ام و در بین بانوان دوچرخه‌سوار هم بیشترین مدال را دارم، اما شرایط من از سال اول نسبت به سال چهارم نه‌تن‌ها بهتر نشده، بلکه بدتر هم شده است. او مدال برنز قهرمانی آسیا را اولین‌بار در تاریخ کشور به‌دست آورد، اما از حمایت‌ها و توجه فدراسیون در ادامه راه بسیار ناراضی بود و احتمالا رابطه او با فدراسیون باعث شد در این رقابت‌ها شرکت نکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->