آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند قاتلی که  با ۱۰میلیارد تومان رضایت گرفته بود، دستگیر شد در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به کدام سرطان بیشتر شده است؟ بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت مشهد بازگشایی و آماده خدمت رسانی شد ایرانی‌ها سوءتغذیه ندارند، اما ۵۰ درصد حقوق‌شان را خوراکی می‌خرند | چرا لبنیات در شاخص کاهش مصرف محاسبه نمی‌شود؟ چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می‌شود؟ این آجیل، دیابت را کنترل، کم‌خونی را درمان و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند ضرر‌های حمام طولانی | زمان استاندارد زیر دوش ماندن چقدر است؟ تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساعت ممنوعیت تردد شبانه در دهه اول محرم تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۷۷۰۱۳
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
  • ۲
ساعت ممنوعیت تردد شبانه در دهه اول محرم تغییر می‌کند؟
 رئیس پلیس تهران از درخواست برای تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی درباره تغییر ساعت یا حذف ممنوعیت تردد شبانه در شب‌های محرم، اظهار کرد: یکی از درخواست‌های ما، حداقل تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت ۲۲ به ۲۳ است و این درخواست را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دادیم و امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در این رابطه تصمیم‌گیری کنند.

رئیس پلیس تهران افزود: بنابر گزارشات واصله در سطح تهران، حدود پنج هزار هیئت، تکایا، مساجد و دسته‌جات به اقامه عزا می‌پردازند و طبیعتاً پلیس در دهه اول محرم، تدارک ویژه‌ای برای برقراری امنیت دیده است.

وی تصریح کرد: از پیش از شروع مراسمات تا پایان آن‌ها مخصوصاً در روز‌های تاسوعا و عاشورا، برنامه‌های ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم این مراسمات با شکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود البته انصافاً سال گذشته پروتکل‌های بهداشتی به خوبی اجرا شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
کاش حداقل محدودیت تردد را از ساعت 22به23 تغیردهند
غفوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
لطفا تردد شبانه رو کلا بردارید بخاطرماه محرم هیت ها حتی ساعاتشون تابعداز ساعت۱۲شب هم هس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->