«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

قابلیت چراغ قوه به آپدیت جدید شیائومی می بند ۶ اضافه شد

  • کد خبر: ۷۷۰۵۸
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
قابلیت چراغ قوه به آپدیت جدید شیائومی می بند ۶ اضافه شد
دستبند هوشمند شیائومی می بند ۶ آپدیت نرم‌افزاری جدیدی دریافت کرده که قابلیت جذاب چراغ قوه و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را به ارمغان می‌آورد. عرضه این آپدیت با نسخه ۱.۰.۴.۳۸ در حال حاضر در چند کشور آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آپدیت فریموری که شیائومی برای مچ‌بند می اسمارت بند ۶ منتشر کرده دارای بهینه‌سازی‌های کوچک و بزرگی است و فعلا در دسترس کاربران کشورهایی مثل بریتانیا، جمهوری چک و کویت قرار گرفته و احتمالا در یک پروسه چند مرحله‌ای به‌زودی برای سایر کاربران هم عرضه می‌شود.

 

همان‌طور که گفتیم، فریمور نسخه ۱.۰.۴.۳۸ علاوه بر قابلیت جدید چراغ قوه که موجب سفید شدن کامل صفحه می‌شود و می‌تواند تا حدی محیط‌های تاریک را روشن کند، از چند زبان جدید پشتیبانی می‌کند. پیش از دانلود آپدیت جدید می اسمارت بند ۶ ابتدا باید اپلیکیشن Mi Fit را به نسخه ۵.۳.۰ به‌روز کنید.

 

دستبند هوشمند شیائومی در ماه آوریل آپدیتی دریافت کرد که ثبت اطلاعات تنفس در هنگام خواب را فراهم می‌ساخت. این ویژگی در آن زمان همزمان با آپدیت نسخه ۵.۰ اپلیکیشن Mi Fit در دسترس کاربران قرار گرفت.

 

شیائومی دستبند می بند ۶ را در ماه فروردین در مراسمی تحت عنوان «مگا لانچ» معرفی کرد. این دستگاه با نمایشگر بزرگ‌تر و حسگر سنجش اکسیژن خون دستگاهی جذاب برای کسانی است که نمی‌خواهند به سراغ ساعت‌های هوشمند بروند. نمایشگر ۱.۵۶ اینچی این محصول نسبت به نسل قبلی حدود ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده و یکی از شفاف‌ترین نمایشگرهای این حوزه به شمار می‌رود.

 

در بررسی می بند ۶ به شما گفتیم که این مچ‌بند از قابلیت‌های پایه‌ای مثل نشان دادن ۱۰ اعلان آخر، میزان کالری مصرف‌شده و تعداد قدم‌ها بهره می‌برد. این مدل برخلاف مدل‌های قبلی از اعلان‌های فارسی هم پشتیبانی می‌کند. اما این پشتیبانی تنها محدود به اعلان‌هاست و مثلا روی یادآورها کار نمی‌کند. می بند ۶ در مجموع با شارژدهی و امکانات مناسب قیمت خوبی دارد و علی‌رغم دقت نه چندان بالا در پایش فعالیت‌های ورزشی می‌تواند گزینه خوبی برای بسیاری از کاربران باشد.

 

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->