تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد!
سرخط خبرها

بازگشت بیل به رئال مادرید با شماره ۵۰

  • کد خبر: ۷۷۰۸۲
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
بازگشت بیل به رئال مادرید با شماره ۵۰
بازیکن ولزی رئال با توپ پر به مادرید برگشت و حالا چشم امید هواداران به اوست تا در کنار بنزما زیر نظر آنجلوتی فصلی باشکوه را برای رئال مادرید رقم بزند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گرت‌بیل، ستاره ولزی فوتبال، یکشنبه‌شب نخستین بازی خود برای رئال پس از یک سال حضور قرضی در تاتنهام را انجام داد. رئال مادرید در این شب در اتریش و در دیداری دوستانه به مصاف میلان رفت و به تساوی بدون گل دست یافت. در این بازی جذاب که بین ۲ ابرباشگاه بزرگ اروپا برگزار شد، گلی رد و بدل نشد؛ اما رئال در بیشتر دقایق بازی تیم برتر زمین بود. بااین‌حال مادریدی‌ها که امسال دوباره زیرنظر کارلو آنچلوتی هستند، نتوانستند از موقعیت‌هایشان به درستی استفاده کنند. میلان نیز در یکی دو نوبت به شدت خطرساز ظاهر شد؛ ولی در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

 

در این بازی بهترین‌های رئال، داوید آلابا و گرت‌بیل بودند که نمایش فوق‌العاده‌ای در زمین داشتند و هواداران این تیم ثروتمند مادرید را امیدوار کردند. ستاره ولزی که در دوران حضور زیدان فرصت بازی پیدا نمی‌کرد و به همین دلیل فصل قبل را قرضی در تاتنهام پشت سر گذاشت، بازگشتی پرفروغ به رئال داشت. او با شماره عجیب ۵۰ وارد زمین شد و بهترین بازیکن تیمش در نیمه نخست بود. او که ۷ سال شماره ۱۱ رئال را به‌تن داشت، با جدایی موقت از این تیم باید شماره جدیدی بپوشد که می‌تواند او را از همیشه منحصر به فردتر کند.

 

بیل که بین ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ زیرنظر کارلو آنچلوتی بهترین سال‌های فوتبالی‌اش را تجربه کرد، این بار هم زیر نظر کارلتو فوق‌العاده ظاهر شد و بار‌ها نقش اول حملات رئال مادرید بود. او در اواخر نیمه یک پنالتی هم از میلان گرفت؛ ولی خودش آن را از دست داد. ضربه زمینی او را گلر میلان درازکش مهار کرد. بسیاری معتقدند بیل در آخرین سال قراردادش با رئال قصد دارد ستاره اول تیمش باشد و به زیدان و نیز هواداران ثابت کند که سال‌های اخیر درباره او اشتباه قضاوت می‌کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->