دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید
سرخط خبرها

رونمایی از چیپس لیگ‌برتری مشهدی در فوتسال

  • کد خبر: ۷۷۰۸۶
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
رونمایی از چیپس لیگ‌برتری مشهدی در فوتسال
هفته دوم لیگ‌برتر فوتسال امروز آغاز و دومین نماینده مشهد وارد گود می‌شود.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ حرکت قطار لیگ‌برتر فوتسال رفته‌رفته شتاب می‌گیرد و بعد از هفته چهارم قرار است در ایستگاه جام‌جهانی متوقف شود، اما بعد از هفته نصفه‌نیمه اول به‌دلیل غیبت برخی تیم‌ها و برگزارنشدن ۳ بازی، حالا قرار است مسابقات هفته دوم مرتب‌تر و هم‌زمان امروز از ساعت ۱۸ برگزار شود. جایی که دومین نماینده مشهد در دقیقه ۹۰ بالأخره توانست امتیاز تیم منصوری‌قرچک را بگیرد و با وجود شرکت‌نکردن در مسابقه اول مقابل راگا، حالا این هفته از تیم حفاری اهواز میزبانی کند.

 

تیم فوتسال چیپس کامل که یکی‌دو سالی است مسیر رسیدن به لیگ‌برتر را برای خودش می‌چیند، سرانجام به‌یمن اتفاقات چند هفته گذشته توانست صاحب امتیازی لیگ‌برتری شود تا مردان این تیم بومی مشهدی شانسشان را در بالاترین سطح فوتسال ایران بسنجند. دومین نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتسال این فصل چه مسیری را گذراند تا به آوردگاه لیگ‌برتر برسد و چه مسیری را در پیش دارد؟


از لیگ یک تا لیگ برتر اتفاقی

تیم فوتسال چیپس کامل یکی دو فصلی است که در رده‌های پایه و در لیگ دسته یک تیم داری می‌کند و برای رسیدن به لیگ برتر رؤیا‌های بزرگی را در سر می‌پروراند. رؤیا‌هایی که یک باره با تمایل نداشتن منصوری قرچک برای تیم داری در لیگ برتر و از طرفی فرصت سنجی برخی اهالی فوتسال مشهد به یک واقعیت شیرین مبدل شد.

 

بعد از آنکه چندی از فوتسالی‌های مشهد امتیاز روی هوامانده منصوری را روی هوا زدند و برای خرید آن اقدام کردند، این تیم چیپس کامل بود که این امتیاز را گرفت و حالا فرصت این را به دست آورده است تا خیلی دیر، اما یک باره وارد چرخه لیگ برتر شود؛ همان چیزی که دنبالش بودند. یک لیگ برتر اتفاقی که اگر سال اول را به سلامت بگذراند، بی تردید در سال‌های آینده می‌تواند مشهد را صاحب تضمینی دومین نماینده در بالاترین سطح فوتسال کشور کند.


وسوسه جام جهانی!

مالک باشگاه چیپس کامل مشهد که حالا فرصتی طلایی را برای تیمش به دست آورده است، درباره فعل وانفعالات و اتفاقاتی که این تیم را لیگ برتری کرد، گفت: همه برنامه ریزی ما روی لیگ یک بود و اگر فرصت تعطیلات لیگ در مدت حضور تیم ملی در جام جهانی فوتسال نبود، هرگز این ریسک را قبول نمی‌کردیم که در لیگ برتر شرکت کنیم. مجتبی رنجوری افزود: امسال تمام هدف تیم ما بقاست و ان شاءا... از سال بعد در یک برنامه ۳ تا ۵ ساله به دنبال «مشهد آسیایی» هستیم و برنامه هایمان را بر آن اساس طراحی کرده ایم. وی متذکر شد: تعطیلی جام جهانی ضریب ریسک ما را پایین آورد و البته نباید خیلی زیاده خواه باشیم و بااحتیاط وارد مسابقات می‌شویم.


از فرشی ‎های قدیم تا تیمی بومی

چیپس کامل تیمی صددرصد بومی در لیگ برتر فوتسال این فصل است، البته تا این لحظه؛ تیمی که شالکه اصلی اش را از لیگ دسته یک حفظ کرده است و به عقیده مالکش فقط چند بازیکن بومی را جذب کردند و در ادامه هم اولویت اولشان جذب بازیکنان بومی است. رنجوری درباره خرید‌ها و بازیکنان این تیم اظهار کرد: ما محمدرضا نیک فرجام را از فرش آرا گرفتیم و حامد ثنایی، عادل برجسته، متین امیدوار، محمد عیدی، ناصر حاجی و امید رخشانی از سال گذشته با ما هستند. وی یادآور شد: البته احتمالا چند بازیکن لیگ برتری دیگر هم تا چند روز آینده به ما اضافه می‌شوند.


مشهد؛ شهری با ۲ نماینده در لیگ برتر

حضور یک تیم دیگر به جز فرش آرا از مشهد در لیگ برتر فرصتی طلایی است که حالا بعد از سال‌ها فوتسال مشهد را در وضعیت ویژه‌ای قرار داده است؛ اتفاقی که به عقیده بسیاری از کارشناسان رقابت جذابی را میان فوتسالیست‌های مشهدی ایجاد می‌کند.

 

رنجوری، مالک چیپس کامل، هم به این موضوع اشاره کرد و گفت: قطعا مشهد ظرفیت بیشتری در فوتسال دارد و به نظر من یک تیم برای این شهر در لیگ برتر خیلی کم بود. وی افزود: شما همین الان نگاه کنید در لیگ برتر چند بازیکن مشهدی حاضرند و چقدر در عملکرد تیم هایشان تأثیرگذارند. رنجوری با اشاره به رقابت با فرش آرا اظهار کرد: فرش تیم ریشه دار و قدیمی فوتسال مشهد است و ما از آن‌ها الگو می‌گیریم. این رقابت موجب رشد فوتسال استان می‌شود.


مسئله بازی‌های خانگی

قرعه ‎کشی ابتدای فصل سازمان لیگ فوتسال براساس حضور تیم قرچکی در لیگ برتر بوده و از قضا همین مسئله سبب شده است هم زمانی بازی‌های خانگی فرش آرا و منصوری قرچک یکی باشد و حالا چیپس کامل با مشکل روبه رو شده است؛ به نحوی که امروز و از ساعت ۱۸ هم زمان ۲ تیم مشهدی در مشهد بازی دارند. براساس اعلام هیئت فوتبال استان دیدار فرش آرا در سالن شهید بهشتی و دیدار چیپس کامل در سالن کارگران شماره ۲ مشهد برگزار می‌شود.

 

مالک باشگاه چیپس کامل دراین باره گفت: سازمان لیگ موافقت کرده است که از هفته چهارم بازی‌های ما و فرش آرا به دلیل این مسئله یک روز عقب و جلو باشد؛ یعنی اگر ما امروز بازی داریم، فرش آرا فردا بازی کند یا برعکس. وی تصریح کرد: البته ما داریم سالن کارگران ۲ را برای میزبانی هایمان تجهیز می‌کنیم، اما اگر نتوانیم پخش زنده تلویزیونی در این سالن داشته باشیم، حتما بازی هایمان را به سالن شهید بهشتی منتقل می‌کنیم. رنجوری یادآور شد: به هرحال ما به دلیل بحث برندینگمان به پخش زنده تلویزیونی بازی‌ها نگاه ویژه‌ای داریم.


حفاری امتیاز از دیدار با حفاری

دومین نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال بعد از آنکه به دلیل صادرنشدن کارت بازیکنان نتوانست در هفته اول مقابل راگا به میدان برود، حالا امروز باید میزبان حفاری اهواز باشد؛ از تیم‌های ریشه دار و قدیمی فوتسال ایران. شنیده‌ها حاکی از آن است که چیپس کامل مشهد در این دیدار هم از ظرفیت همه بازیکنانش بهره‌مند نیست و با تیمی نصفه نیمه به میدان خواهد رفت.

 

بااین همه مشهدی‌ها به دنبال حفاری ۳ امتیاز شیرین‌تر از عسل مقابل حفاری‌ای هستند که در هفته نخست و در بازی خانگی مقابل سن ایچ ۲ بر ۱ تن به شکست داد و شرایط این تیم در فصل گذشته هم نشان می‌دهد تیم چندان سرحالی نیست. بااین همه برای نماینده مشهد که شاید شمار تمرینات پیش فصلشان به شمار تعداد انگشتان ۲ دست هم نرسد، این بازی بسیار سخت است، اما یک شروع شیرین می‌تواند بهتر از آغازی تلخ باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->