اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

امتیاز متفاوت خانگی برای چیپس کامل در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۷۷۲۳۷
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
امتیاز متفاوت خانگی برای چیپس کامل در لیگ برتر فوتسال
در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران چیپس برد، فرش آرا باخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در‌حالی روز گذشته در سراسر ایران برگزار شد که در مشهد ۲ نماینده استانمان به‌طور هم‌زمان میزبان رقبای خود بودند. بر‌این‌اساس در سالن بهشتی، فرش‌آرا از تیم کراپ الوند میزبانی کرد و در سالن کارگران شماره‌۲ تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده چیپس کامل مشهد میزبان حفاری اهواز بود؛ دو‌مسابقه‌ای که در ۲ نقطه شهر‌مان برگزار شد و البته نتایج متفاوتی هم داشت.

 

در سالن بهشتی، فرش‌آرا، با‌سابقه‌ترین تیم فوتسال استان، از حریف خود ۴‌بر‌۳ شکست خورد. فرش‌آرایی‌ها که ۲ بار در نیمه اول از قزوینی‌ها عقب افتاده بودند، در شروع نیمه دوم از این تیم جلو هم افتادند؛ اما حضور مهدی جاوید در زمین، همه معادلات بازی را عوض کرد. کاپیتان با تجربه و مشهدی کراپ قزوین که در نیمه اول زمان زیا‌دی به بازی گرفته نشد، در نیمه دوم تقریبا کامل در زمین بود که ماحصل آن گل‌های سوم و چهارم کراپ بود که به‌زیبایی هر‌چه‌تمام‌تر توسط او زده شد.

امتیازات متفاوت خانگی

جاوید در این بازی بار دیگر ثابت کرد بازیکنی به‌شدت تأثیر‌گذار است و خلق و‌خوی گل‌زدن به فرش‌آرا را هم که همیشه داشته، کنار نگذاشته است. اما هم‌زمان با بازی فرش‌آرا، تیم فوتسال چیپس کامل نیز اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام داد و موفق شد تیم جوان حفاری اهواز را مغلوب کند. چیپسی‌ها که در دقیقه‌۹۰ مهیای حضور در لیگ برتر شده‌اند، با ۲ گل سجاد رضوانی و علی‌اصغر سوبدائی ۲‌بر ۱ از سد تیم اهوازی گذشتند تا به اولین برد خود در لیگ برتر دست پیدا کنند. به‌این‌ترتیب در پایان هفته دوم لیگ برتر، فرش‌آرا با یک‌امتیاز از ۲ بازی در جایگاه نهم و تیم چیپس‌کامل با همین ۳‌امتیاز بازی با حفاری، در رتبه هفتم قرار گرفت.

 

در صدر جدول بازی‌ها سن‌ایچ ساوه، کراپ الوند و مقاومت البرز به‌ترتیب اول تا سوم هستند. در دیگر‌بازی‌های مهم دیروز، سن‌ایچ با تک‌گل مجید خزائی، بازیکن فصل قبل فرش‌آرا، مس سونگون را شکست داد، زندی‌بتن کلاردشت ۷‌بر ۱ شهروند ساری را در‌هم‌کوبید که ۳ گل این تیم را رحمان سارانی، بازیکن مشهدی زندی‌بتن، به ثمر رساند. در کرمان هم فولاد زرند در‌حالی ۳ بر‌۲ به فردوس قم باخت که یکی از ۲ گل این تیم را سروش احمد‌نیا، بازیکن خراسانی زرند، به ثمر رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->