هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

موتورولا Edge S Pro می‌تواند از پس حریف‌های پرچم‌دارش برآید؟

  • کد خبر: ۷۷۰۹۷
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
موتورولا Edge S Pro می‌تواند از پس حریف‌های پرچم‌دارش برآید؟
تلفن همراه موتورولا Edge S در هفته‌های پایانی سال گذشته به عنوان اولین قاتل پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ و اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد. اکنون شرکت موتورلا از نسخه پرو همین موبایل با پیشرفت‌هایی چشمگیر رونمایی کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز - تلفن همراه موتورولا Edge S در هفته‌های پایانی سال گذشته به عنوان اولین قاتل پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ و اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد. اکنون شرکت موتورلا از نسخه پرو همین موبایل با پیشرفت‌هایی چشمگیر رونمایی کرده است.
 
موتورولا Edge S پرو در مقایسه با نسخه استاندارد، طراحی پیچیده‌تری دارد. در بالای نمایشگر شاهد قرارگیری حفره مخصوص میزبانی دوربین سلفی هستیم که این‌بار در مرکز نمایشگر قرار گرفته است. ماژول دوربین‌های اصلی نیز در یک محفظه مستطیل‌شکل بزرگ‌تر دیده می‌شود، اما تنها ۳ حسگر را شامل می‌شود که یکی از آن‌ها دوربین تله‌فوتو است. موتورولا هم‌چنین ادعا می‌کند یکی از باریک‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار خود را معرفی کرده است که تنها ۷.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۸۹ گرم وزن دارد.
 
با این حال، یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های Edge S پرو به نمایشگر آن مربوط می‌شود. پرچم‌دار جدید موتورولا از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد ده‌بیتی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. نسخه استاندارد گوشی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد که از HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین نمایشگر نسخه پرو دارای نرخ نمونه‌برداری ۵۷۶ هرتز، گواهی‌نامه محافظت از چشم SGS و طیف رنگ DCI-P۳ است و می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ را نمایش دهد.
 
Edge S پرو مثل نسخه استاندارد این تلفن همراه از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد که با توجه به گزارش‌های مربوط به داغ شدن اسنپدراگون ۸۸۸ احتمالا نکته خوبی است. هم‌چنین این دستگاه با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم Turbo LPDDR۵ و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳.۱ Turbo UFS همراه می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، بخش دوربین‌های پشتی این گوشی از ۳ لنز تشکیل شده است. دوربین اصلی صدوهشت‌مگاپیکسلی، دوربین هشت‌مگاپیکسلی پریسکوپ با OIS، زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال ۵۰ برابر و در نهایت یک دوربین فوق عریض شانزده‌مگاپیکسلی با زاویه ۱۲۱ درجه که به عنوان یک دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند. دوربین سلفی گوشی هم سی‌ودومگاپیکسلی است. به طور کلی، در بخش دوربین، این محصول نه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد نه ضعیف ظاهر می‌شود.
 
ظرفیت باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی نسخه پرو در مقایسه با نسخه استاندارد (۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت) کمی کوچک‌تر است، اما سریع‌تر شارژ می‌شود، زیرا از شارژ سریع ۳۰ وات TurboPower پشتیبانی می‌کند. موتورولا گوشی Edge S پرو را در ۴ ترکیب مختلف به بازار عرضه می‌کند که قیمت‌های آن به شرح زیر است.

موتورولا محصول تازه خود را با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و رم‌های ۶ و ۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت آن هم بسته به میزان حافظه و رم انتخابی، بین ۳۷۱ تا ۵۱۱ دلار خواهد بود.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->