برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی در تابستان ۱۴۰۰ | تلاش برای جا نماندن از رقابت

  • کد خبر: ۷۷۶۳۵
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی در تابستان ۱۴۰۰ | تلاش برای جا نماندن از رقابت
نماوا هم مانند رقیبش، فیلیمو که چند روز پیش محصولات تابستانی اش را معرفی کردیم، چند سریال خوب برای نمایش در تابستان و پاییز ۱۴۰۰  آماده کرده است. در این مطلب سریال‌های پیش روی نمایش نماوا را معرفی می‌کنیم.

محمدرضا ضیاء | شهرآرانیوز - این روز‌ها دنیای تصویر طوری دگرگون شده است که اگر چند سال پیش کسی برایمان پیش گویی‌  می‌کرد مواجهه‌ای همراه با تعجب با او داشتیم، اما در یکی دو سال گذشته صدا و سیما و تولیداتش آن قدر کم‌فروغ شده اند که نسل جدید کم کم یادش می‌رود زمان‌هایی «زیر تیغ»، «آشپزباشی»، «در چشم باد»، «ساختمان پزشکان»، «مختارنامه»، «یوسف پیامبر» و «مرد هزارچهره» و ... را در ژانر‌های مختلف در تلویزیون پخش می‌کردند و همه ستاره‌ها از شهاب حسینی و پرویز پرستویی گرفته تا علی نصیریان، و از سحر دولتشاهی و فاطمه معتمدآریا گرفته تا لعیا زنگنه در تلویزیون بازی می‌کردند.

 

در حالی که آسمان این روز‌های صداوسیما نه تنها در بازیگری، که در متن و کارگردانی، یک ستاره هم ندارد، اقبال عمومی به سمت جایی رفته است که تازه همین ۵، ۶ سال پیش اولین نسخه اش در دنیای تصویر ایران ظهور کرد: «VOD» ها!

 

نماوا پس از فیلیمو و به عنوان اصلی‌ترین رقیب آن در فضای اینترنتی عرضه محصولات سینمایی چند سال پیش تأسیس شد. در تعطیلی تابستان و قرنطینه‌های خانگی در حالی که انتظار می‌رفت شبکه‌های کابلی انحصاری ما در سازمان صدا  و سیما با کار‌های جدید و جذاب مردم را سرگرم خودشان بکنند، سریال‌های درجه چندم تکراری شان را پخش می‌کنند، نماوا هم مانند رقیبش، فیلیمو که چند روز پیش محصولات تابستانی اش را معرفی کردیم، چند سریال خوب برای نمایش در تابستان و پاییز ۱۴۰۰  آماده کرده است. در این مطلب سریال‌های پیش روی نمایش نماوا را معرفی می‌کنیم.

آنچه انتظار داریم باشد

 

درباره سریال‌های نماوا در تابستان ۱۴۰۰ | تلاش برای جا نماندن از رقیب

 

در هر دو پلتفرم این تابستان دو سریال تاریخی داریم. نظرات درباره «قبله عالم» که دو قسمت از آن هم پخش شده ضدو نقیض است، اما از «شبکه مخفی زنان» و دو جین بازیگر حرفه‌ای اش انتظار دیگری داریم. این سریال هم در دوره تاریخی ناصرالدین شاه می‌گذرد.

عاشقانه‌ای در جریان جنگ جهانی دوم

 

درباره سریال «خاتون» تینا پاکروان

 

تینا پاکروان بعد از بیشتر از دو دهه دستیاری کارگردانان مطرح کشور، تحصیل در آمریکا و ساختن چند فیلم سینمایی حالا انگار جهش بزرگی را در زندگی حرفه‌ای خود می‌بیند. او نویسنده و کارگردان «خاتون» است؛ مجموعه‌ای که پیش بینی می‌شود از خوب‌های تابستان امسال باشد. داستان «خاتون» در حدود سال ۱۳۲۰ در جریان جنگ جهانی دوم و دوران اشغال ایران به دست متفقین اتفاق می‌افتد. چندین بازیگر مطرح از نگار جواهریان گرفته که نقش خاتون را بازی می‌کند تا نقش مقابلش اشکان خطیبی و افراد نام آشنایی مثل مهران مدیری، شبنم مقدمی، مهران غفوریان، بهناز جعفری، بابک حمیدیان و ستاره پسیانی در خاتون نقش آفرینی می‌کنند. دوشنبه اولین قسمت خاتون منتشر شد. هنوز برای قضاوت درباره این سریال زود است، اما به نظر می‌رسد خاتون ارزش دیدن داشته باشد.

نوبت لیلی

 

درباره سریال‌های نماوا در تابستان ۱۴۰۰ | تلاش برای جا نماندن از رقیب

 

روح ا... حجازی، کارگردان نام آشنا و جوان کشورمان، با یک سریال درام تاریخی برای اولین بار به شبکه نمایش خانگی آمده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «لیلی که اتفاقات شوم زمان کودکی اش را ناشی از نفرینی کهن می‌داند، از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده اش تاکنون در زمان و مکان‌های موازی بسیاری زیسته اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به همه این تجربه‌های زندگی اش معنا بدهد.» هنوز اطلاعات دقیقی از بازیگران این سریال منتشر نشده است، اما ستاره «نوبت لیلی» و نقش اول آن، مریلا زارعی است که افتخارات زیادی در سینمای ایران دارد و از بازیگران محبوب کشورمان است. همچنین به تازگی نقش آفرینی حمید فرخ نژاد در این پروژه رسانه‌ای شده است. انتظار می‌رود اواخر تابستان اولین قسمت «نوبت لیلی» منتشر شود.

زانیار و سیروان، جلوی دوربین حرفه‌ای

 

درباره سریال‌های نماوا در تابستان ۱۴۰۰ | تلاش برای جا نماندن از رقیب

 

این  اولین بار نیست که خوانندگان وارد عرصه بازیگری می‌شوند. قبل از این افرادی مثل فرزاد فرزین، رضا یزدانی، بنیامین بهادری، حمید عسکری و همین زانیار خسروی (در برف روی کاج ها) در سینما حضور داشتند. سیروان و زانیار، برادرانی که به سبک‌های پاپ و پاپ راک در ایران خوانندگی و آهنگ سازی می‌کنند، کنار چهره‌های مطرحی مثل علی مصفا، سارا بهرامی، ماهور الوند جلوی دوربین «حرفه ای» مصطفی تقی زاده رفته اند.

 

اطلاعات زیادی از «حرفه ای» منتشر نشده است و به نظر می‌رسد اواخر تابستان یا اوایل پاییز این سریال را هم در سبد نماوا داشته باشیم. «حرفه ای» در ژانر اکشن و اجتماعی در حال تولید است. در خلاصه داستان حرفه‌ای آمده است: «پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی نقصی لازم است؛ نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدم کش حرفه‌ای دارد. احتمالا او باهوش‌ترین و بی رحم‌ترین است و....»

خسوف

 

درباره سریال‌های نماوا در تابستان ۱۴۰۰ | تلاش برای جا نماندن از رقیب

 

مازیار میری، کارگردان مطرح کشورمان که پیش‌تر هم در تلویزیون و هم در سینما کار‌های موفقی داشته است، با یک سریال درام و عاشقانه به شبکه اینترنتی نماوا خواهد آمد. همایون اسعدیان هم این سریال را تهیه کنندگی می‌کند. از بازیگران این سریال می‌توان به امین تارخ، شهره لرستانی و شمسی فضل اللهی اشاره کرد و با توجه به روحیه و علاقه میری و اسعدیان احتمالا باید چند بازیگر جدید بی تجربه یا تئاتری را هم در این سریال در نقش‌های مهم ببینیم.

 

در خلاصه داستان خسوف آمده است: «امیر بر خلاف قول و قرار‌هایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می‌بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو می‌اندازد و....» چنین شروعی قبلا سابقه داشته است و باید ببینیم اصل داستان مهدی شیرزاد، نویسنده این کار، چیست. نماوا برای انتشار خسوف هم تابستان امسال را وعده داده است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->