نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

وضعیت فعالیت مراکز واکسیناسیون در تعطیلات کرونایی (۲۵ مرداد ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۷۷۴۸
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
وضعیت فعالیت مراکز واکسیناسیون در تعطیلات کرونایی (۲۵ مرداد ۱۴۰۰)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، در خصوص فعالیت مراکز تزریق واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید نمکی در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، مدیرعامل سازمان انتقال، رییس انستیتوپاستور، رییس سازمان غذا و دارو، رییس هیات امنا صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و رییس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی آورده است: «با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور از جمله ادارات و سازمان‌های دولتی از روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۵/۱۴۰۰ الی روز شنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۴۰ توسط ستاد ملی کرونا و به منظور تسهیل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و واکسیناسیون گروه‌های هدف، توجه جنابعالی را به موارد مشروحه ذیل جلب می‌نمایم:

۱- کلیه واحد‌های بهداشتی و درمانی (اعم از بیمارستان ها، مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، پلی کلینیک‌ها و ...) و نیز کلیه مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا در روز‌های فوق الذکر همانند روز‌های عادی و در شیفت‌های تعیین شده به فعالیت خود ادامه دهند.

۲-سایر مراکز جامع سلامت بنا به تشخیص رییس محترم دانشگاه و به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در ارائه خدمات در صورت نیاز به فعالیت خود ادامه دهند.

۳-آن دسته از پرسنل ستادی آن دانشگاه/ دانشکده/ سازمان/ انستیتو/ هیات امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران/ مرکز، اعم از نیرو‌های فنی و پشتیبانی که در مدیریت بیماری کرونا و به ویژه در امر تدارک و هماهنگی واکسیناسیون کرونا نقش داشته و فعالیت می‌کنند، می‌بایست کماکان و به صورت تمام وقت در محل کار خود حاضر باشند.

مسئولیت اجرای این بخشنامه به عهده جنابعالی خواهد بود.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->