قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

رقابت ۴ فرنگی کار وزن ۶۰ کیلو برای دوبنده ملی

  • کد خبر: ۷۸۱۰۷
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
رقابت ۴ فرنگی کار وزن ۶۰ کیلو برای دوبنده ملی
۴ فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم برای پوشیدن دوبنده تیم ملی جهت اعزام به نروژ با هم رقابت می‌کنند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی نروژ کادر فنی کشتی فرنگی چرخه انتخابی خود را در اوزان مختلف فردا اعلام خواهد کرد.


در وزن ۶۰ کیلوگرم قرار است ۴ کشتی‌گیری که در اردو حضور دارند، مسابقه انتخابی خود را برگزار کنند. مهدی مردانی نفر اول مسابقه جام تختی در مسابقات جام امره به مدال نرسید اما از امتیاز بالایی برخوردار است.


در این وزن در ابتدا امید آرامی با پویا ناصرپور کشتی می‌گیرد. برنده این مبارزه با مهدی محسن نژاد رقابت خواهد کرد. در نهایت برنده این کشتی به مصاف مهرداد مردانی خواهد رفت تا تکلیف این وزن مشخص شود.


در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک و محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک نفرات اعزامی به نروژ هستند.

 

با توجه به اینکه کادر فنی از قبل اعلام کرده بود مدال‌آوران المپیک بدون انتخابی به مسابقات جهانی نروژ اعزام می‌شوند بنابراین اعتراض مهدی فلاح در خصوص عدم برگزاری انتخابی درون اردویی رد می‌شود. این کشتی‌گیر که قهرمان جام تختی شده بود به برگزار نشدن مسابقه انتخابی اعتراض داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->