تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟
سرخط خبرها

فسخ امین قاسمی‌نژاد برای پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۷۸۵۷۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
فسخ امین قاسمی‌نژاد برای پرسپولیس؟
پس از جدایی نعمتی، قاسمی‌نژاد هم از شهرخودرو جدا شد و حالا شنیده می‌شود او هم در رادار پرسپولیس قرار گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید دوباره شاگرد گل‌محمدی خواهدشد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ مهاجم سی‌وپنج‌ساله شهرخودرو سرانجام پس از زمزمه‌های ۲ فصل گذشته رسما با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد. امین قاسمی‌نژاد که ستاره بلامنازع مشکی‌قرمز‌های مشهدی در لیگ‌برتر بیستم به‌شمار می‌رفت و مشتریان زیادی هم در نیم‌فصل داشت، هنوز مقصد آینده‌اش مشخص نشده و رسما قراردادی نبسته، اما ترجیح داده است از شهرخودرو جدا شود.

 

حالا حرف‌وحدیث‌های زیادی درباره مقصد آینده مهاجم بابلی شهرخودرو که هواخواهان زیادی هم دارد، مطرح می‌شود. قاسمی‌نژاد پس از علی نعمتی به احتمال زیاد دومین بازیکنی است که امسال از شهرخودرو به پرسپولیس می‌رود. مدیربرنامه‌های قاسمی‌نژاد دیروز مذاکرات خوبی در باشگاه پرسپولیس داشت و شاید همین حالا که شما در حال خواندن این مطلب هستید، کار قاسمی‌نژاد با پرسپولیس تمام شده باشد.

ماجرای هواخواهان امین

از فصل گذشته لیگ‌برتر، استقلال خواهان به‌خدمت‌گرفتن امین قاسمی‌نژاد بود؛ بازیکنی که با عملکرد درخشانش در پدیده توجه باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران را به خود جلب کرد، اما هیچ‌کدام علنی همچون استقلال با او وارد مذاکره نشدند. باوجوداین، چند روز پیش بود که فرهاد مجیدی اعلام کرد امین قاسمی‌نژاد در فهرست او جایی ندارد! آب سردی که بر پیکر ستاره پابه‌سن‌گذاشته شهرخودرو ریخته شد و حالا نام مشتریان دیگری برای او مطرح می‌شود.

 

دراین‌میان حتی برخی منابع می‌گویند پرسپولیس هم بدش نمی‌آید با ازدست‌دادن شهریار مغانلو، جای خالی او را با امین قاسمی‌نژاد پر کند. البته گفته می‌شود احتمال پیوستن ستاره بابلی و حالا دیگر سابق شهرخودرو به گل‌گهر هم زیاد است. امیر قلعه‌نویی از علاقه‌مندان به این بازیکن است و در تکمیل پروژه کهکشانی‌سازی گل‌گهر بدش نمی‌آید او را به سیرجان ببرد. رابطه خوب مجتبی سرآسیایی و امین قاسمی‌نژاد هم می‌تواند مزید بر علت باشد تا این بازیکن به کرمان برود.

رضایت‌نامه ۲ میلیاردی از جیب؟

برخی منابع آگاه در باشگاه شهرخودرو مدعی‌اند قاسمی‌نژاد در نیم‌فصل با مدیران پدیده توافق کرده است که در پایان فصل با پرداخت آنچه از این تیم گرفته است، راهی هر تیمی می‌خواهد بشود. گفته می‌‎شود قاسمی‌نژاد نزدیک به دوونیم میلیارد از پدیده گرفته و با پرداخت این مبلغ به باشگاه توانسته است رضایت‌نامه بگیرد و به‌عنوان بازیکن آزاد با این باشگاه فسخ کند. حالا ممکن است هر لحظه قاسمی‌نژاد از یک باشگاه لیگ‌برتری سر در بیاورد.

آمار خیره‌کننده قاسمی‌نژاد

ستاره شمالی سابق شهرخودرو در ۴ فصل حضورش در مشهد نزدیک به ۸۰۰۰ دقیقه برای پدیده بازی کرد. قاسمی‌نژاد در فصل اول حضورش ۱۶۱۴ دقیقه، در فصل دوم ۲۲۶۵ دقیقه، در فصل سوم ۲۱۹۳ دقیقه و در فصل گذشته ۱۸۹۸ دقیقه برای نماینده مشهد در لیگ‌برتر به میدان رفت و بازی کرد. قاسمی‌نژاد در لیگ قهرمانان هم ۲۰۷ دقیقه برای تیم مشهد بازی کرد و بر تجربیات بین‌المللی‌اش افزود. مهاجم پدیده در لیگ‌برتر بیستم در این ۴ فصل حضورش ۲۹ گل برای این تیم به ثمر رساند و ۶ پاس گل هم داد؛ آماری که از آمادگی این بازیکن در فصل‌های گذشته نشان داشت. این بازیکن البته خیلی دیر به فوتبال معرفی شد و قبل از پدیده فقط در تیم ماشین‌سازی آن‌هم ۲ فصل در لیگ‌برتر بود.

 

قاسمی‌نژاد فوتبال حرفه‌ای‌اش را ۸ سال پیش از باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در لیگ دسته‌یک آغاز کرد؛ یعنی در بیست‌وهفت سالگی! شاید اگر قاسمی‌نژاد زودتر کشف می‌شد، امروز قطعا در یکی از ۲ تیم بزرگ پایتخت بازی می‌کرد یا حتی لژیونر شده بود. بااین‌همه ستاره بابلی شهرخودرو در آستانه پیوستن به تیمی دیگر است و باید فوتبالش را در لیگ‌برتر بیست‌ویکم در خارج از مشهد دنبال کند. شاید این آخرین فرصت‌های فوتبال حرفه‌ای قاسمی‌نژاد برای درخشش و صدالبته پول در آوردن باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->