آنونس رسمی فیلم «مست عشق» رونمایی شد + فیلم تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر معظم انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«سلمان فارسی» درحد سریال‌های روز جهان است

  • کد خبر: ۷۸۵۷۶
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
«سلمان فارسی» درحد سریال‌های روز جهان است
سلمان فارسی با دکور‌های سنگین و ساختمان ها‌ی عظیم و بازیگران متعدد احتمالا بهترین اثر میرباقری در این نوع باشد. پس خبر خوب فعلا این است که احتمالا در سال‌های آینده شاهد سریالی بزرگ هستیم.

محمدناصر حق خواه | شهرآرانیوز؛ تکرار سریال‌های خوب و پرمخاطب در زمان‌های مختلف با مناسبت و بی مناسبت از شبکه‌های گوناگون، با بخش بندی‌های مختلف دیگر رد و نشان خوب آن‌ها در یاد مردم را هم از بین برده است. آش آن قدر شور شده است که گاهی مختارنامه را با تدوینی جدید و در قالب چند تله فیلم با اسم‌های مختلف از تلویزیون پخش می‌کنند.

حالا حتی صدای بازیگران این سریال‌ها هم درآمده و بعضی شان تکرار مداوم آثارشان را باعث از بین رفتن حلاوت آن می‌دانند و می‌گویند کاش سریال‌های جدیدی با همین کیفیت ساخته شود، به جای اینکه مردم دائم یک چیز را ببینند. موضوع اصلی این نوشته دقیقا از همین جا شروع می‌شود. داود میرباقری، سازنده سریال‌های بزرگی مثل مختارنامه و امام علی (ع) که چندین سال است مشغول ساخت پروژه عظیم سلمان فارسی است، در مصاحبه‌ای درباره این سریال گفته است که عظمت سلمان فارسی سه برابر مختارنامه است.

 

این اظهار نظر نام سریال سلمان فارسی را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است. به گفته خود میرباقری، او سلمان فارسی را پیش از مختارنامه نوشته بوده است؛ یعنی حدود بیست سال قبل. اما انگار ساخت مختارنامه باعث شده است او تجربیاتی در ساخت ابرپروژه‌ها کسب کند که در سلمان فارسی به او کمک کند. داود میرباقری حالا ادعا می‌کند که سلمان فارسی در مقیاس سریال‌های روز جهان ساخته شده و فیلم‌هایی که از پشت صحنه این سریال پخش شده است این مدعا را تأیید می‌کند. سلمان فارسی با دکور‌های سنگین و ساختمان ها‌ی عظیم و بازیگران متعدد احتمالا بهترین اثر میرباقری در این نوع باشد. پس خبر خوب فعلا این است که احتمالا در سال‌های آینده شاهد سریالی بزرگ هستیم.

 

کاش وقتی هنرمندان کاربلد و توانا در ساخت پروژه‌های بزرگ و بودجه کافی و امکانات بالای این چنینی وجود دارد، هم زمان با ساخت سلمان فارسی چندین پروژه خوب دیگر هم ساخته شود. دراین صورت مثل سال‌های اوج تلویزیون که سریال‌های الف ویژه روی بورس بودند و مدار صفردرجه و مختارنامه و در چشم باد و یوسف پیامبر را طی یک دهه دیدیم، در سال‌های آینده هم امید داشته باشیم سریال‌های درخشانی ببینیم. البته هم زمان با سلمان فارسی، سریال حضرت موسی (ع) به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا دوران پیش تولید خودرامی گذراند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->