اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سامانه نوبت‌دهی تعویض پلاک استانی شد + زمانبندی هر استان (۴ شهریور ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۸۵۹۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
  • ۱
سامانه نوبت‌دهی تعویض پلاک استانی شد + زمانبندی هر استان (۴ شهریور ۱۴۰۰)
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا از شهروندان درخواست کرد که در بازه زمانی رزروشده نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مدنظر خود حضور یابند و از همراه داشتن افراد اضافی خودداری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به اینکه هر روز ساعت ۸ صبح حجم انبوهی از متقاضیان برای دریافت خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک به سامانه نوبت دهی شماره گذاری راهور ناجا مراجعه می‌کردند، در چند روز اخیر گاهی خطای سامانه مشاهده می‌شد و گرفتن نوبت را دچار اختلال می‌کرد.

پلیس راهور ناجا در راستای جلوگیری از ازدحام مراجعان و خطای سامانه، تدبیری اندیشید و با اتخاذ برنامه زمان‌بندی ساعتی برای اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی اینترنتی در صدد شد تا ازدحام و خطای احتمالی سامانه را برطرف کند تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه نوبت اینترنتی برای نقل و انتقال خودرو دریافت کنند.

سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تعطیلی‌های قبلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک به خاطر وضعیت بحرانی کرونا و انباشت متقاضیان، گرچه با پیگیری پلیس راهور ناجا مقرر شد که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در وضعیت قرمز کرونا نیز بتوانند فعالیت داشته باشند، اما به هر حال با افزایش تعداد متقاضیان در تهران و کلانشهر‌ها مواجه هستیم. به طوری که نوبت‌ها در سامانه نوبت دهی به سرعت رزرو می‌شود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مراکز تعویض پلاک در شرایط قرمز کرونا با تمام پرسنل، اما با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی فعال است چرا که باید خدمات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ارائه داد.

سرهنگ محمدی در خصوص خطا سامانه و مشکلاتی که در سامانه نوبت دهی به خصوص برای شهروندان تهرانی وجود دارد گفت: با توجه به تعداد متقاضیان بالا در کلانشهر‌ها به خصوص در تهران که معطلی شش‌روزه را برای تعیین رزرو و ثبت نام در سامانه نوبت دهی در پی دارد، مقرر شد که از ساعت ۸ صبح امروز خدمات مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری برای متقاضیان در هر استان در ساعت‌های خاص بارگذاری‌شود. به این صورت که بارگذاری نوبت جدید در استان‌های بوشهر، تهران، کرمان، گیلان و یزد در ساعت ۸ صبح؛ در اصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگان ساعت ۹ و همچنین در اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارس ساعت ۱۰ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا تصریح کرد: متقاضیان تعویض پلاک در استان‌های البرز، کردستان، گلستان و لرستان در ساعت ۱۱؛ ایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران در ساعت ۱۲ و چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان نیز در ساعت ۱۴ برای رزرونوبت در سامانه نوبت‌دهی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر امکان دریافت نوبت تا ۶ روز بعد در سامانه وجود دارد و هر روز در ساعت اعلامی هر استان، یک روز به ظرفیت نوبت دهی اضافه می‌شود.

سرهنگ محمدی از شهروندان درخواست کرد که در بازه زمانی رزروشده نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مدنظر خود حضور یابند و از همراه داشتن افراد اضافی خودداری کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یه بدبختی که اشتباه کرده یه ۲۰۶ خریده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
خخخخخ
مگه نیروی انتظامی اصلا تعویض پلاک انجام میده؟
یه روز تعطیله یه روز سیستمشون قطع شده، یه روز دیگه نوبت میده برا یه ماه دیگه! یعنی همون روزیکه وکالت شما باطل شده باید بری دنبال فروشنده که وکالتو تمدید کنه و ...


خخخخخخ
مگه نیروی انتظامی اصلا تعویض پلاک انجام میده؟
یه هفته تعطیله، یه روز دیگه سیستمشون قطع شده، یه بار میری نوبت میده برا یه ماه دیگه! یعنی همون روزیکه وکالت شما تمام شده و باید بری دنبال فروشنده که اگه وبت نداشته باشع نوبتت باطل میشه و دوباره باید نوبت بگیری برای بیست...سی روز دیگه

خخخخخخ

یاد قدیما بخیر که یه ماشین می خریدی، راحت می رفتی دفاتر اسناد رسمی، سه سوته سند میزدی و خلاص

اگه یه محضر شلوغ بود راحت میرفتی یه محضر دیگه

کاش دفاتر اسناد رسمی قوه قضائیه فشار بیارن و دوباره قانون را عوض کنن و بداد این مردم برسن که پول کلان میدن و ماشین می خرن، اما نمی تونن بنام خودشون بزنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->