وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد
سرخط خبرها

وزیر بهداشت: راه‌اندازی مراکز نمونه‌گیری کرونا در بیماریابی موثر است

  • کد خبر: ۷۸۶۸۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
وزیر بهداشت: راه‌اندازی مراکز نمونه‌گیری کرونا در بیماریابی موثر است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مراکز نمونه‌گیری کرونا در بیماریابی بسیار موثر است و نگرانی مردم تا حدی برطرف خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مراکز نمونه‌گیری کرونا در بیماریابی بسیار موثر است و نگرانی مردم تا حدی برطرف خواهد شد.

دکتر بهرام عین اللهی روز جمعه در بازدید از مرکز نمونه گیری شهید فرجوانی اهواز بیان کرد: این اقدام یک کار بسیار خوب جهادی است که در بحران کرونا و شناسایی بیماران مفید است.

وی افزود: کرونا در خوزستان شایع است و مردم با مشکل روبه رو هستند که گروه‌های جهادی احساس تکلیف کرده و اینگونه مراکز را راه‌اندازی کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با راه اندازی این مرکز دیگر شاهد صف طولانی برای تست پی سی آر نیستیم و انجام تست کرونا به خوبی و با سرعت در حال انجام است. 

وی ادامه داد: آنگونه که شنیدیم پیش از این مردم در مراکز بهداشت اهواز تا حدی سرگردان بودند که با راه‌اندازی این مرکز مشکلات مردم تا حدی برطرف می‌شود.

عین اللهی گفت: روزانه خانواده‌های بسیاری ناشی از شیوع کرونا عزادار می‌شوند و شرایط به گونه‌ای است که شاهد یک فاجعه ملی هستیم. امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر این بیماری را کنترل کنیم.

وی افزود: ما در این شرایط باید روی پای خود بایستیم و نباید امیدی به دیگران داشته باشیم چرا که آنها از افزایش آمار بیماری ما خوشحال می‌شوند. این که گروه‌های جهادی وارد صحنه شدند و احساس تکلیف کردند جای تشکر دارد.

وزیر بهداشت خطاب به مسوولان این مرکز بیان کرد: حرکت شما انقلابی است و شما می توانید در کل کشور الگوساز باشید. ما باید با عمل خود جهادی بودن را نشان دهیم و مهمتر اینکه باید کارهای خود را منعکس کنیم. متاسفانه آن قدر فضاسازی بد صورت می گیرد که مردم تصور می‌کنند اقدامی صورت نگرفته است. 

وی افزود: ما متاسفانه در کارهای هنری ضعیف هستیم لذا انتظار داریم که در کنار اقدامات خود به جنبه رسانه‌ای کار توجه داشته باشیم.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->