سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
سرخط خبرها

ناگت سبزی، یک وعده غذایی کامل ویژه گیاه‌خواران است+ دستور پخت

  • کد خبر: ۷۸۷۱۶
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
ناگت سبزی، یک وعده غذایی کامل ویژه گیاه‌خواران است+ دستور پخت
ناگت سبزی یا ناگت گیاهی یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین ناگت‌ها می‌باشد که از سبزیجات تازه و درجه یک تهیه می‌شود و میتواند گزینه مناسبی برای ناگت مرغ باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناگت جزو غذا‌های فست‌فودی و موردعلاقه بچه‌هاست. معمولا ناگت‌های آماده در بازار مرغ و ماهی هستند، اما ما امروز می‌خواهیم ناگت سبزیجات آموزش بدهیم که بسیار خوشمزه است و افزون بر گیاه‌خواران، برای کودکان هم بسیار عالی است. در تهیه این ناگت دست شما باز است و می‌توانید متناسب با سلیقه و ذائقه‌ای که دارید، از سبزیجات مختلف و در دسترس استفاده کنید.

تعداد: ۳ عدد

زمان تهیه: ۳۰ دقیقه

مواد لازم برای تهیه ناگت سبزی:

پوره سیب‌زمینی: ۵/۱ پیمانه
پودر سوخاری: نصف پیمانه
اسفناج پخته و خردشده: یک‌سوم پیمانه
روغن سرخ‌کردنی: به میزان لازم
نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم

طرز تهیه ناگت سبزی:

پودر سوخاری را با یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک داخل بشقابی بریزید و خوب مخلوط کنید.

درون ظرفی پوره سیب‌زمینی و اسفناج را با هم مخلوط و مقداری نمک و فلفل به آن اضافه کنید. از مخلوط به اندازه یک لقمه بردارید و آن را به شکل توپ درآورید. سپس درون مخلوط پودر سوخاری و نمک بغلتانید.

فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید. درون سینی فر لایه‌ای از فویل آلومینیمی قرار دهید و روی آن کمی روغن اسپری کنید.

ناگت‌ها را که یکی‌یکی آماده کردید، روی فویل آلومینیمی بچینید و کمی روغن روی آن اسپری کنید. سپس به مدت ۱۰ دقیقه آن‌ها را درون فر بپزید.

ناگت سبزی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->