ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ادعای عجیب رضا اسدی: هیچ شرط‌و‌شروطی برای پرسپولیس نداشتم

  • کد خبر: ۷۸۷۶۱
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
ادعای عجیب رضا اسدی: هیچ شرط‌و‌شروطی برای پرسپولیس نداشتم
لژیونر فوتبال کشورمان با عقد قراردادی یک‌ساله سرخ‌پوش شدو بعد از عقدقرارداد مدعی شد که شرطی برای پرسپولیس نگذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هافبک فصل گذشته سن‌پولتن اتریش با عقد قراردادی رسمی برای یک فصل به پرسپولیس پیوست. رضا اسدی بعد از عقد قرارداد با این باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به بیش از ۴۰‌میلیون هوادار تیم فوتبال پرسپولیس سلام می‌کنم و خوش‌حال هستم که پا جای پای بزرگان فوتبال ایران می‌گذارم. از کادر فنی و مدیریتی تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند. پرسپولیس تمام جام‌ها را درو کرده و تمام مقام‌ها را به دست آورده است و من فقط می‌توانم این تیم را همراهی کنم که موفقیت‌ها ادامه داشته باشد و در‌نهایت به آن جام اصلی که می‌خواهیم، برسیم.


هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی پیرامون انتقالش گفت: من در ایران نبودم و ۴۸ ساعت است که به ایران آمدم. نه مصاحبه‌ای کردم و نه حرفی در صفحه‌ام زدم. خیلی از باشگاه‌ها به من پیشنهاد دادند و مدیر‌برنامه‌ام بهترین انتخاب را برایم انجام داد. با خیلی از بزرگان مشورت کردم و شرایط را به‌شکلی دیدم که انتخابی انجام بدهم که هم خودم پیشرفت کنم و هم اتفاق‌های خاصی برای تیم جدیدم رخ بدهد.


هافبک تیم پرسپولیس درباره ادعای برخی مدیران برای مذاکره با وی عنوان کرد: با هیچ باشگاهی مذاکره نکردم و فقط مدیر‌برنامه‌های من وظیفه‌اش را انجام داده و تماس‌ها را جواب داده است. ما چراغ‌خاموش جلو آمدیم. من مصاحبه زیادی انجام ندادم و فقط در یکی از مصاحبه‌ها خیلی ریز اشاره کردم که قرار است چه اتفاقی رخ بدهد؛ ولی هواداران پرسپولیس در این مدت اذیت شدند و من از همه آن‌ها عذر می‌خواهم. اصلا دوست نداشتم شرایط به‌این‌شکل پیش برود و برخی سوء‌استفاده کنند. دوست داشتم هر لحظه بگویم که چه اتفاقی می‌افتد؛ ولی تا‌زمانی‌که قرارداد امضا نکردم، نمی‌توانستم بگویم بازیکن کدام تیم هستم.


وی درباره اینکه آیا شرطی برای پرسپولیس گذاشته بود، عنوان کرد: هیچ بندی در قراردادم نگذاشتم و هر صحبتی به بیرون آمده، شاید یک مثال بوده است. برخی از این کلمه شرط سوء‌استفاده کردند و می‌خواستند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. هواداران پرسپولیس از این حرف‌ها عبور می‌کنند. اعدادی که مطرح شده. واقعا مسخره است.


هافبک فصل گذشته سن‌پولتن درباره تجربه حضورش در اتریش گفت: خیلی خوش‌حالم که چنین‌تجربه‌ای داشتم و از آن‌ها خیلی چیز‌ها یاد گرفتم؛ البته من به کمک کادر فنی تیم پرسپولیس خیلی نیاز دارم، چون آن‌ها تجربه ۵ سال قهرمانی و گلات دارند. من با تیم‌های دیگر و در جام‌حذفی ۲‌قهرمانی داشتم، ولی دوست دارم به‌همراه پرسپولیس به عدد‌۶ قهرمانی برسیم و در آسیا بتوانیم پرچم ایران را بالا ببریم و بیش از ۶۰‌درصد مردم ایران را خوش‌حال کنیم. اگر آن ۴۰‌درصد باقی‌مانده هم خودشان را ایرانی بدانند، با ما خوش‌حال خواهند شد.


اسدی درباره مدت قراردادش با پرسپولیس و دلیل عقد قرارداد یک‌ساله گفت: من زمانی که به ایران رسیدم، اصلا شرط‌و شروطی نداشتم. من بزرگی پرسپولیس را دیدم و با استقبال و خوش‌حالی، این قرارداد را امضا کردم. اگر قرارداد یک‌ساله بستم، باید بگویم که می‌خواهم در اینجا بمانم. قرارداد یک‌ساله بستم، چون نمی‌خواستم کسی معطل شود، بندی در قرارداد بیاید و مشکلی به وجود بیاید.
وی درباره اینکه قرار است جایگزین نوراللهی شود و شماره وی را بپوشد، گفت: در‌این‌زمینه بزرگ‌تر‌ها و باشگاه تصمیم‌گیرنده هستند و ما باید فقط به حرف آن‌ها گوش کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->