حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

تناقض عجیب در صحبت‌های فرهاد مجیدی راجع به لیست استقلال در لیگ برتر

  • کد خبر: ۷۸۸۰۳
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
تناقض عجیب در صحبت‌های فرهاد مجیدی راجع به لیست استقلال در لیگ برتر
اظهارات فرهاد مجیدی در ماه‌های اخیر به شدت متناقض بوده و این مربی بار‌ها صحبت‌های قبلی خود را نقض کرده است. مجیدی درحالی که گفته بود همه بازیکنان باید حفظ شوند دراظهارات اخیرش اعلام کرده هرکسی دوست دارد برود! آیا سرمربی استقلال با مددی به ائتلاف رسیده است؟

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، اظهارات سرمربی استقلال در ماه‌های اخیر به خصوص درباره نقل و انتقالات این باشگاه بسیار متناقض و سرگیجه آور است. فرهاد مجیدی درحالی در تاریخ ۲۸ تیرماه تاکید کرده بود همه بازیکنان باید در استقلال حفظ شود، اما در تاریخ ۲ شهریور مصاحبه‌ای انجام داد که درتضاد با اظهارات ۲ ماه قبلش بود و صراحتا اعلام کرد هربازیکنی دوست دارد از استقلال برود.

مصاحبه مجیدی درباره احتمال جدایی بازیکنان درتاریخ ۲۸ تیرماه:

بحث قائدی فرق می‌کند جلوی ترانسفر و پیشرفت بازیکن را نمی‌گیرم. تیمی که اکنون در اختیار دارم بار‌ها گفته‌ام در آسیا حرف برای گفتن دارد. اجازه نمی‌دهم یک بازیکن از استقلال جدا شود و اگر این اتفاق بیفتد من هم می‌روم. باید قرارداد تمام بازیکنانم را تمدید کنند. ۴۵ روز دیگر با الهلال بازی داریم. اینگونه نیست که یک تیم الکی بالا برود. یک تیم باید ساختار داشته باشد. فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و در کل اکثر بازیکنان استقلال آخر فصل قراردادشان تمام می‌شود. آقایان عین خیال‌شان نیست و در باشگاه نشسته‌اند.

مصاحبه مجیدی در تاریخ ۲ شهریورماه:

مجیدی در مورد اینکه فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری با باشگاه استقلال قراردادشان تمدید نشده است، بیان داشت: من بدون اینکه اسم بیاورم به طور کلی می‌گویم باشگاه پیشنهاد خوبی به بازیکنان داده قرارداد ۵ میلیارد تومانی و ۲ میلیارد تومان هم خارج از باشگاه، وقتی بازیکنی قرارداد ۷ میلیارد تومانی باشگاه را رد می‌کند حتماً پیشنهاد بهتری دارد. من از مددی خواسته‌ام یک ریال بیشتر از این پول به بازیکنان ندهد. مسائل مالی مهم است، اما عشق به پیراهن استقلال هم اهمیت دارد. اینکه بازیکن بخواهد فقط به خاطر مسائل مالی در استقلال باشد را قبول ندارم. هر بازیکنی ناراحت است قرارداد را امضا نکند و نیاید. عشق و تعصب در این تیم مهم است از همین بازیکنانی که تمدید کرده‌ام بپرسید. شخصاً در جلسه بودم و شفاف صحبت کردم، هیچ چیزی جز صداقت نمی‌گویم. اکنون مبلغ قرارداد بازیکنان هم‌پست یکسان است. رضاوند و مهدی‌پور قراردادشان یکسان است. هیچ بازیکنی نباید برای باشگاه شرط بگذارد، هر کسی ناراحت است برود خانه‌اش.

باید به این نکته هم اشاره داشت که سرمربی استقلال ۲ ماه پیش به شدت از سیاست‌های مددی انتقاد کرده بود که همین مسئله سبب ایجاد حاشیه‌های بسیاری استقلال در آن برهه حساس شد، اما اکنون مجیدی بابت زحماتی که مددی و ملکیان در نقل وانتقالات کشیده‌اند، تشکر کرده است.

لازم به یاد آوری است که استقلال تا کنون دیاباته، میلیچ، نادری، قایدی و ریگی را از دست داده و مظاهری و اسماعیلی نیز درآستانه جدایی قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->