نجات مرد میانسال از چاله آسانسور (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال نرخ جدید جریمه‌های رانندگی، پشت چراغ قرمز مراحل اداری ! سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه ته دیگ T ته خط سلامتی است خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید
سرخط خبرها

آخرین اخبار از فوق‌العاده ویژه معلمان؛ مجلس پیگیر حقوق فرهنگیان است (۹ شهریور ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۹۱۲۳
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
  • ۱
آخرین اخبار از فوق‌العاده ویژه معلمان؛ مجلس پیگیر حقوق فرهنگیان است (۹ شهریور ۱۴۰۰)
رئیس سازمان برنامه و بودجه که پیش از این با افزایش پرداخت ۲۱ تا ۲۷ درصدی فوق العاده ویژه معلمان، مخالفت کرده بود در این خصوص گفت: اگر قرار به تغییر باشد باید منابع آن مشخص و در دولت تعیین تکلیف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های پایانی دولت دوازدهم بود که بحث اجرایی شدن برخی افزایش پرداختی‌ها از جمله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی معلمان مطرح شد. این اقدامات دقیقه نودی از این جهت که سبب افزوده شدن بار مالی دولت سیزدهم می‌شد، مورد انتقاد گرفت.

حال و پس از استقرار دولت سیزدهم، میرکاظمی رئیس سازمان برنامه با پرداخت فوق العاده ویژه معلمان که براساس مجوزی از سوی سازمان برنامه و بودجه قرار بود بین ۲۱ تا ۲۷ درصد افزایش یابد به دلیل مشکلات قانونی مخالفت کرد.

میرکاظمی روز یکشنبه و در برنامه گفتگوی ویژه خبری، درباره موضوع فوق العاده ویژه فرهنگیان گفت: ما تعهدی داریم که جلوی بی انضباطی را بگیریم و اگر شرایط را مدیریت نکنیم فشار اصلی بر قشر ضعیف از جمله معلمان خواهد آمد و بنا داریم از طریق روال قانونی این کار را انجام دهیم.

وی افزود: در آموزش و پرورش با مجوزی که مغایر با قوانین بوده احکامی را صادر کردند که اصلاح احکام سه روز طول می‌کشد تا آن را منطبق با قانون کنند و برای اینکه این سه روز حقوق دچار مشکل نشود از طریق فایل ماه قبل حقوق را پرداخت کردیم، ولی اگر قرار به تغییر باشد باید منبع برای آن دیده شود تا بتوانیم آن را انجام دهیم، چون حدود اختلاف آن هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سال است که مغایر با برنامه است و اگر قرار بر افزایش باشد باید در دولت تعیین تکلیف شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بعضی از اتفاقات در روز‌های آخر دولت قبلی رخ داده که خیلی اخلاق مدارانه نبوده و امروز ما را در تنگنا قرار داده است.

وی در رابطه با پاداش بازنشستگی فرهنگیان نیز گفت: آنچه که در چارچوب قانون است حتما دنبال خواهیم کرد و به تدریج در دستور پرداخت قرار می‌دهیم البته کار خیلی سختی است، ولی امیدواریم با انضباطی کردن برخی هزینه‌ها که می‌توان آن‌ها را کنترل کرد امسال را بگذرانیم تا وارد برنامه سال ۱۴۰۱ شویم که اتفاقات اساسی باید بیفتد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
دستگاه‌های دیگه از این افزایش ها میگیرن(بدونه سروصدا)،به ما معلم ها که میرسه ماده و تبصره ها شروع میشه(نمی خواهید بدین جمع کنین خجالت بکشین)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->