بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول مهر ۱۴۰۰ + جزئیات

  • کد خبر: ۷۹۱۴۹
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول مهر ۱۴۰۰ + جزئیات
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول مهر امسال با توجه به برنامه ریزی انجام شده هر دانشگاه و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه نشست هم اندیشی اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگی با وزیران جدید دولت سیزدهم افزود: آموزش‌های امسال به صورت ترکیبی خواهد بود و بازگشایی دانشگاه‌ها و تعداد افراد حاضر در کلاس‌های درس به تصمیم‌های گرفته شده در هر منطقه و دانشگاه بستگی دارد.


وی بیان کرد: محدودیت‌های به وجود آمده به دلیل بیماری کرونا، آموزش دانشگاه‌ها را با مشکلات زیادی روبرو کرد و ما در مقابل تربیت دانشگاه در آینده کشور مسئول هستیم.

دکتر عین اللهی در تشریح آخرین وضعیت کرونا و واکسن، تنها راه پیشگیری و اداره کردن کرونا را واکسیناسیون دانست و گفت: در همه جای دنیا که واکسیناسیون را خوب انجام داده اند تعداد مرگ و میر‌ها به صورت چشم گیری کاهش پیدا کرده است.


وی گفت: در کشورهم برای افرادی که واکسیناسیون انجام شده است مثلا کارکنان حوزه بهداشت و درمان که تاکنون حدود ۹۵ درصد واکسینه شده اند، میزان مرگ و میر در این افراد علی رغم بستری زیاد بیماران در بیمارستان‌ها خیلی کاهش داشته است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های رئیس جمهور، معاون اول، وزارت بهداشت و سایر ارگان‌هایی که می‌توانند کمک کنند مثل وزارت امور خارجه، وزارت راه و ... واردات واکسن به مقدار کافی به تدریج انجام می‌شود.


دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به همکاری مردم و گروه‌های مختلف برای انجام واکسیناسیون بیان کرد: وقتی مردم و گروه‌های مختلف وارد میدان می‌شوند، کار نتیجه پیدا می‌کند؛ مثل برخی استان‌ها که حسینیه یا ورشگاه‌های شهر را به مرکز واکسیناسیون تبدیل کرده اند.


وی گفت: همزمان با ورود واکسن ما از این حرکت‌های مردمی استقبال می‌کنیم و امیدواریم با انجام واکسیناسیون سریع بتوانیم از موج‌های دیگر جلوگیری کنیم.

 

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->