ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

معرفی بهترین گزینه‌های خرید گوشی هوشمند با بودجه حدود ۴ میلیون تومان

  • کد خبر: ۷۹۱۷۰
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
معرفی بهترین گزینه‌های خرید گوشی هوشمند با بودجه حدود ۴ میلیون تومان
اگر می‌خواهید گوشی هوشمند بخرید و چیزی حدود ۴ میلیون تومان پول دارید، در این مطلب دو پیشنهاد برایتان داریم که قطعا گزینه بهتری از آن‌ها در این رنج پیدا نخواهید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اگر می‌خواهید گوشی هوشمند بخرید و چیزی حدود ۴ میلیون تومان پول دارید، در این مطلب دو پیشنهاد برایتان داریم که قطعا گزینه بهتری از آن‌ها در این رنج پیدا نخواهید کرد. از آنجایی که شیائومی مدت هاست در مقایسه سخت افزار گوشی‌ها نسبت به قیمت، به ویژه در میان رده‌ها حرف اول را می‌زند، هر دو تلفن همراه پیشنهادی ما از این برند انتخاب شده اند.

ردمی ۹ بهترین گوشی حدود ۳-۴ میلیون تومان

در بازه قیمتی کمتر از ۴ میلیون تومان، بیشتر گوشی‌ها تراشه‌های ضعیف و نمایشگر‌های بی کیفیتی دارند، اما «ردمی ۹ شیائومی» که بیشتر از یک سال از زمان عرضه اش می‌گذرد، با صفحه نمایش IPS FULL HD و پردازنده ۸ هسته‌ای و گرافیک با قدرت مناسب، یک سروگردن بالاتر از رقبای هم قیمتش است. اکنون با قیمتی حدود ۳-۴ میلیون تومان، می‌توانید مدل ۳۲ گیگابایتی یا ۶۴ گیگابایتی ردمی ۹ شیائومی را با ۳ گیگابایت حافظه رم تهیه کنید.

 

این گوشی از دوربین سه گانه (۱۳، ۸ و ۵ مگاپیکسلی) و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد. باتری ردمی ۹ هم ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد که برای شارژ این مدل گوشی بسیار خوب است. ضمناً ردمی ۹ دو سیم کارته است و حافظه خارجی را نیز پشتیبانی می‌کند.

برای عکاسی حرفه‌ای دیگر چیزی کم نخواهید داشت

«ردمی نوت ۵G ۹T» یکی از گوشی‌های اقتصادی جذاب ارزان در ایران است. شما به طور قطع هیچ گوشی ارزان تری را با این مشخصات پیدا نمی‌کنید که ۵G هم باشد. ردمی نوت ۹T مدلی پیشرفته از ردمی نوت ۹ با امکاناتی بهتر محسوب می‌شود که مدل ۶۴ گیگابایتی آن با ۴ گیگابایت رم را می‌توانید با قیمتی کمی بیشتر از ۴ میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنید.

 

از امکانات اصلی ردمی نوت ۵G ۹T علاوه بر پشتیبانی از شبکه‌های ۵G، می‌توانیم به صفحه نمایش ۶٫۵۳ اینچ Full HD، تراشه جدید و کارآمد با پردازنده هشت هسته ای، حافظه رم ۴ گیگابایتی دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کنیم. این گوشی جذاب دو سیم کارته است، از حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند و از همه مهم‌تر در مقابل آب هم مقاوم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->