اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

تقاطع چهارسطحی آزادگان تا پایان سال تکمیل می‌شود

  • کد خبر: ۷۹۲۴۰
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
تقاطع چهارسطحی آزادگان تا پایان سال تکمیل می‌شود
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: علاوه بر پیشرفت ۶۰ درصدی بخش عرشه‌های تقاطع چهارسطحی آزادگان، فاز یک پروژه نیز به صورت کامل تحقق یافته و این پروژه تا پایان سال به بهره‌داری می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی با بیان اینکه در ادامه بازدید‌های مستمر کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد از پروژه‌های عمرانی فعال سطح شهر و گزارش‌گیری و ارزیابی وضعیت اجرایی و کیفیت و کمیت پیشرفت آنها، بازدید سرزده‌ای از تقاطع چهارسطحی آزادگان و چپگرد بزرگراه پیامبراعظم (ص) به بزرگراه آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی داشتیم.

وی با اشاره به پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان، گفت: خوشبختانه روند کار تاکنون به خوبی طی شده است؛ البته در چندماه اخیر به‌خاطر محدودیت در پرداخت‌های مالی پروژه‌های عمرانی، روند پیشرفت پروژه با مشکلاتی مواجه شده، ولی کارگاه همچنان فعال است.

فرهمندی افزود: متاسفانه کرونا نیز بر روند پروژه تاثیرگذار بوده و به دلیل ابتلاء برخی از کارگران و کارکنان به این ویروس منحوس، سرعت کار کاهش پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‎‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد بخش عرشه‌های پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان انجام شده است، تصریح کرد: خوشبختانه بخش عملیات خاکی و آسفالت فاز یک نیز به صورت کامل تحقق یافته است.

فرهمندی افزود: فارغ از بحث‌های فنی و تکنولوژی جدیدی که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته و تکیه بر توان فنی مشهد در کنار مهندسان باتجربه تهران و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، انتقال کارخانه سگمنت به مشهد فرصت جدیدی را پیش‌روی شهرمان قرار داده و در پروژه‌های می‌توان از آن بهره برد.

وی در تشریح مزیت این تکنولوژی گفت: باتکیه بر این ظرفیت، برای اجرای پل‌ها دیگر نیازی به انسداد مسیر و اعمال محدودیت ترافیکی نیست.
فرهمندی افزود: باتوجه به تاخیرات پیش‌آمده در پیشرفت پروژه، تقاطع ۴ سطحی آزادگان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه چپگرد بزرگراه پیامبراعظم (ص) به بزرگراه آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی، محور دیگر صحبت‌های رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد که به صورت سرزده از آن بازدید کرده بود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه به تازگی آغاز شده و شامل ۷ پایه و عرشه است، گفت: تاکنون عملیات اجرایی نصب ۳ پایه در ضلع بلوار هاشمی‌رفسنجانی آغاز شده و پیشرفت مناسبی نیز داشته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد افزود: در ضلع بزرگراه نیز محدودیتی از حیث تملک پیش‌آمده که از شهرداری خواسته شد تا هرچه سریعتر پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->