اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

بایرن مونیخ پول‌هایش را به سطل زباله نمی‌ریزد!

  • کد خبر: ۷۹۲۷۷
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
بایرن مونیخ پول‌هایش را به سطل زباله نمی‌ریزد!
بی‌اعتنایی سران باواریا به موج انتقالات گران‌قیمت بازار اروپا باعث شده تا برخی از هواداران این تیم نگران وضعیت مونیخی‌ها در لیگ قهرمانان اروپای آتی باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسئولان باشگاه بزرگ آلمانی برای همراه‌شدن با موج خرید‌های گران‌قیمت فوتبال اروپا تمایلی ندارند. چندسالی است که با ورود مالکان مولتی‌میلیاردر به دنیای فوتبال، رقم انتقال و دستمزد بازیکنان در اروپا به شکل عجیب‌وغریبی بالا رفته است. با این حال، مسئولان بایرن در مصاحبه‌هایشان به‌طور قاطع اعلام کرده‌اند که تحت‌تأثیر این موج قرار نمی‌گیرند و از سیاست‌های خود پا پس نخواهند کشید.

 

به گزارش نشریه بیلد، هوونس که از مدیریت بایرن کنار رفته، ولی همچنان پشت پرده قدرتمند است، در جلسه هیئت‌نظارتی باشگاه اعلام کرده است که باشگاه قرار نیست خود را درگیر معاملات گران‌قیمت بازار کند و هیچ‌وقت برای عقب‌نماندن از دیگران، اقدام به گرفتن وام نخواهد کرد. هوونس همواره با جانشین خود، هربرت هاینر در سمت مدیریت بایرن، در ارتباط است. اولیور کان هم از قدرت بلامنازع هوونس آگاه است، ولی تمایل دارد مستقل عمل کند.

 

حسن صالح‌حمیدزیچ، اما معمولا موافق نظرات هوونس است و تمایل دارد موقع اتخاذ تصمیمات مختلف، توصیه‌های او را بشنود. رومینیگه هم درباره آینده ارلینگ هالند طوری صحبت کرده است که این اظهارات هوونس را تأیید می‌کند: «نمی‌توانید فقط به‌دلیل اتفاقاتی که در بازار می‌افتد، فلسفه خود را کنار بگذارید.»
هربرت هاینر، جانشین هوونس در مدیرعاملی بایرن‌مونیخ هم نظراتی شبیه به دیگر بزرگان باواریا دارد و می‌گوید باید یک دیدگاه منطقی در این مسئله داشت.

 

او در این‌باره گفته است: «مسیر ما مشخص است. بیشتر روی جوانان و آکادمی خود تمرکز خواهیم کرد. از پیشرفت جمال موسیالا بسیار راضی هستیم و می‌خواهیم استعداد بیشتری پرورش دهیم. به استانیسیچ هم امید بسیاری داریم. موضوع هویت هم اهمیت زیادی درباره بازیکنان بایرن دارد. بهترین مثال در این‌باره کیمیش است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و گفت هرآنچه شامل مباحث مالی و فوتبالی لازم دارد، اینجا هست.

 

او می‌خواهد ردپایش را اینجا بگذارد.»
نشریه بیلد همچنین گزارش داده است صالح‌حمیدزیچ که در سال‌های ابتدایی مدیریتش روی لیگ فرانسه تمرکز کرده بود، الان بیشتر نگاهش به استعداد‌های بوندس‌لیگا و بازیکنان آلمانی است. حمیدزیچ در هفته‌های گذشته با مدیربرنامه‌های زیادی در تماس بوده و برای جذب بازیکنانی، چون هافمان و گینتر ابراز علاقه کرده است و زابیتسر را هم که می‌گویند یک استعداد بسیار شگرف می‌باشد، به تیم اضافه کرده است. همه این‌ها در حالی است که بایرن پروژه‌های جاه‌طلبانه خود را تعطیل نکرده و بنا بر سنت همیشگی خود در آلمان همچنان خواهان بهترین بازیکنان بوندس‌لیگاست.

 

بیلد اعلام کرده است بایرن‌مونیخ مدت‌هاست ارلیگ هالند، مهاجم توانمند و نروژی تیم بورسیا دورتموند را زیرنظر دارد و او را به‌عنوان جانشینی برای لواندوفسکی می‌بیند، ولی به‌علت درخواست‌های هنگفت رایولا، به نظر نمی‌رسد این انتقال رخ دهد. رایولا تقاضای سالانه ۵۰ میلیون یورو دستمزد برای مهاجم نروژی کرده است که به‌طور کامل ساختار حقوق و دستمزد بایرن را نابود خواهد کرد. با این همه، اصلا بعید نیست که بایرن برای جذب هالند این مبلغ و حتی بیشتر از آن را بپردازد. در آلمان این بایرن‌مونیخ است که همیشه بهترین‌ها را جذب می‌کند و بر این اساس دیر یا زود باید شاهد پیوستن هالند به این تیم باشیم، مگر اینکه این بازیکن بااستعداد نروژی تصمیم بگیرد در جایی غیر از آلمان بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->