ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

کیمیش در تور تابستانی بارسلونا

  • کد خبر: ۱۶۴۵۸۶
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کیمیش در تور تابستانی بارسلونا
بارسلونا اولین گام‌ها را برای جذب جاشوا کیمیش برداشته و از جذب آچار فرانسه بایرن مونیخ به شدت هیجان‌زده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاپیتان بایرن و ستاره تیم ملی آلمان از سال ۲۰۱۵ که اولین بازیش را برای مونیخ انجام داده، یکی از بهترین بازیکنان دنیا به ویژه در میان هافبک‌ها بوده است.
اما ستاره بایرن مثل خیلی از هم‌تیمی‌هایش از فصلی که داشته‌اند، ناراضی است؛ چون هم از جام حذفی آلمان و هم از لیگ قهرمانان حذف شده‌اند و در لیگ هم تنها یک امتیاز برتری شکننده بر دورتموند دارند.
مشکلات به وجود آمده در این فصل، مدیران بایرن را به فکر انداخته تا گروهی از بازیکنان را بفروشند و ستاره‌های جدیدی برای توماس توخل بخرند. در این میان، بارسا به فکر جذب جاشوا کیمیش افتاده.
از سوی دیگر، روزنامه موندو دپورتیوو، چاپ بارسلونا، گزارش کرده که این بازیکن ۲۸ ساله بارسا را دوست دارد و تحسین می‌کند؛ ضمن این که از اخراج یولیان ناگلزمان ناراضی است و به فکر جدایی افتاده.
خوان لاپورتا، رییس بارسا، ترجیح می‌دهد کیمیش را بخرد تا مارتین زوبیمندی، هافبک سوسیداد که گزینه گران‌تری هم هست. البته شاید تنها چیزی که نسبت به خرید کیمیش برای لاپورتا اهمیت بیشتری داشته باشد، برگرداندن مسی به نوکمپ است.
با این حال، ژاوی، مربی بارسا، از مدیران باشگاه درخواست کرده که فرآیند خرید کیمیش را شروع کنند؛ ضمن اینکه رابطه خوب این بازیکن با روبرت لواندوفسکی که از بایرن به بارسلونا رفته نیز می‌تواند در تحقق این جابجایی موثر باشد. تراشتگن، دروازه‌بان بارسا نیز رابطه دوستانه و خوبی با کیمیش دارد.
البته با توجه به این که دو سال از قرارداد کاپیتان با بایرن مانده، ممکن است آلمانی‌ها رقم کلانی برای فروش ستاره‌شان طلب کنند که در این صورت، منچسترسیتی بخت اصلی گرفتن این بازیکن می‌شود. گواردیولا کیمیش را بهترین گزینه برای پر کردن جای ایلکای گوندوغان می‌داند که در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->