تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر
سرخط خبرها

چه فیلم‌هایی این هفته روی آنتن می‌روند؟

  • کد خبر: ۷۹۲۹۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
چه فیلم‌هایی این هفته روی آنتن می‌روند؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ پنجشنبه و جمعه این هفته شبکه‌های سیما فیلم‌های مختلفی را روی آنتن می‌برند که در میان آن‌ها نام چندین فیلم جدید شامل «ویروس»، «سوپ ویژه»، «کدنویس»، «مارتین ایدن»، «مهلت تمام» و «شبح کوهنورد» نیز دیده می‌شوند. فیلم‌سینمایی «ویروس» به کارگردانی آشیق آبو، امشب ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد. این فیلم روایتگر داستان شیوع هنیپاویروس (NIPAH) در ایالت کرالا واقع در جنوب هند است، جایی که این ویروس مرگ‌بار در حال پخش شدن بوده و حالا عده‌ای دانشمند می‌خواهند قبل از نابودی بشر از سوی این ویروس واگیردار آن را نابود کنند.

 

فیلم جدید «سوپ ویژه» شنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۰ دقیقه بامداد از شبکه دو پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره پسر جوانی به نام ماساتو است که در ژاپن با پدر و عمویش یک رستوران سوپ‌پزی را می‌گرداند. دیگر فیلم جدید تلویزیون «کدنویس» به کارگردانی پل‌برگ است که جمعه ۱۲ شهریور ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود. این فیلم ماجرای بنی، پسر نوجوانی را روایت می‌کند که شاهد درگیر شدن مادرش با چند مأمور سیستم امنیتی دانمارک بوده، مادر بنی بعد از این ماجرا ناپدید می‌شود و به او می‌گویند مادرش فوت شده است. فیلم «مارتین ایدن» نیز امروز ساعت ۲۰:۳۰‌از شبکه چهار سیما پخش می‌شود این فیلم بر اساس رمانی به همین نام و به قلم جک لندن ساخته شده است.


از میان دیگر فیلم‌هایی که در روز‌های پایانی هفته روی آنتن می‌روند می‌توان به فیلم سینمایی «امیر کبیر» به کارگردانی محمدرضا ورزی، اشاره کرد. فیلمی با بازی محمد صادقی، آزیتا حاجیان، اکبر عبدی، ایرج راد و مرحوم جمشید مشایخی که جمعه ۱۲ شهریور ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. شبکه دو پویانمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند، را برای پخش در ساعت ۷:۴۵ روز جمعه در نظرگرفته است. این فیلم روایت زندگی عبیدا... بن‌حرجعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند.

 

شبکه سه فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را ساعت ۱۰ امروز روی آنتن می‌برد. در این فیلم که به ترور‌های سال ۱۳۶۰‌به دست گروهک تروریستی منافقین می‌پردازد بازیگرانی، چون مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، جواد عزتی و مهدی پاکدل به هنرمندی پرداخته‌اند. این شبکه ساعت ۱۰ روز جمعه هم فیلم سینمایی «روزگاری ایران» با بازی حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق را پخش می‌کند. شبکه نمایش هم در فهرست فیلم‌های خود پخش فیلم «خاک و آتش» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده، سینماگر مشهدی را در نظر گرفته است.

 

این فیلم با بازی فریبرز عرب‌نیا و میترا حجار ساعت ۱۳ روی آنتن می‌رود. شبکه نمایش فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، را نیز ساعت ۱۳ جمعه پخش خواهد کرد. در این فیلم علیرام نورایی، جعفر دهقان، قطب‌الدین صادقی و آهو خردمند ایفای نقش کرده‌اند. شبکه کودک ساعت ۱۴ امروز انیمیشن سینمایی «ماداگاسکار ۲» را پخش می‌کند و فردا در همین ساعت «سفری به سرزمین خون و خاکستر» را روی آنتن می‌برد. فیلم سینمایی «تفکر انتقادی» نیز ساعت ۱۸ روز جمعه روی آنتن شبکه امید می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->