وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

حسین فلاحتی، رئیس ایرنا خراسان شمالی درگذشت + علت فوت

  • کد خبر: ۷۹۳۳۷
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
حسین فلاحتی، رئیس ایرنا خراسان شمالی درگذشت + علت فوت
حسین فلاحتی، خبرنگار ایرنا و رئیس مرکز این خبرگزاری در خراسان شمالی صبح امروز، پنجشنبه (۱۴۰۰/۰۶/۱۱) پس از حدود یک ماه جدال با بیماری در بیمارستان شفای ساری در سن ۴۹ سالگی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فلاحتی بیش از دو دهه در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی فعالیت داشت و ۱۷ اسفند پارسال با حکم مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رئیس جدید ایرنا خراسان شمالی منصوب شده بود. این خبرنگار و فعال رسانه‌ای سابقه فعالیت رسانه‌ای در حوزه بین‌الملل را نیز داشت و به عنوان خبرنگار ایرنا در بغداد برای انجام مأموریت رسانه‌ای حضور یافته بود.

 

او اوایل مردادماه به کرونا مبتلا شد و برای درمان بیماری کووید ۱۹ چند روزی در بیمارستان بستری بود اما در حالی که روزهای پایانی دوره نقاهت را طی می‌کرد، بیماری قارچ سیاه به سراغش آمد و مجدد او را راهی بیمارستان کرد.

 

او از هفته‌های پیش در بخش آی سی بیمارستانی در ساری بستری بود و سرانجام صبح امروز(پنج‌شنبه) آسمانی شد.

 

او طی بیش از دو دهه فعالیت رسانه‌ای خود علاوه بر پوشش مستمر رویداد‌ها و اخبار رسانه‌ای، گزارش‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف اجتماعی تهیه و منتشر کرده بود که بساری از این گزارش‌ها از آثار شاخص و اثرگذار حوزه رسانه‌ها محسوب می‌شوند. فلاحتی در جشنواره‌های مختلف استانی و ملی حوزه رسانه بار‌ها خوش درخشید و رتبه‌های متعددی کسب کرد.

 

کسب رتبه نخست حوزه خبر در نخستین جشنواره ملی رسانه و راهداری، تقدیر در جشنواره‌های حوزه سلامت، رتبه سوم بخش گزارش جشنواره سراسری خبرنگاران ایرنا و رتبه اول بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان خراسان شمالی برخی از موفقیت‌های جشنواره‌ای این خبرنگار و مدیر فقید خبرگزاری ایرنا در یک دهه اخیر است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->