آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

«نظام اسلامی» مجری تلویزیون در بیمارستان بستری شد

  • کد خبر: ۷۷۸۰۱
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
  • ۱
«نظام اسلامی» مجری تلویزیون در بیمارستان بستری شد
نظام اسلامی مجری قدیمی و سرشناس تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رحمان نظام اسلامی مجری برنامه قدیمی «صبح بخیر ایران» و از جانبازان دفاع مقدس به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

لحظاتی پیش خبرهایی از درگذشتِ رحمان نظام اسلامی جانباز دفاع‌مقدس و مجری قدیمی و توانمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای‌مجازی پخش می‌شود اما او در گفت‌وگویی این خبر را تکذیب کرد.

او گفت: هر سال به خاطر ترکش‌ها، عفونت وارد خونم می‌شود و از ناحیه پا دچار مشکل می‌شوم اما امسال کرونا، ریه‌هایم را هم درگیر کرد. البته این درصد درگیری کم است و بحمدالله تحت درمانم.

نظام اسلامی که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری است، تأکید کرد: فعلاً تا شنبه 30 مردادماه باید در بیمارستان باشم و بعد از ترخیص هم در منزل درمان را ادامه بدهم و خودم را قرنطینه کنم.

او با اشاره به اینکه نمی‌دانم این فضای‌مجازی چرا این‌طور غیرحرفه‌ای عمل می‌کند، گفت: گلایه دارم که بدون سند، مطلبی را نشر می‌دهند و باعث نگرانی دوستان می‌شوند؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم، جای نگرانی نیست و حالم رو به بهبود است.

مجریان تلویزیون ایران , کرونا , بیمارستان , صدا و سیما ,

این مجری قدیمی تلویزیون همچنین از مردم درخواست کرد برای همه بیمارانی که در بستر بیماری‌اند، دعا کنند. او گفت: دلم پیش عزاداران امام حسین(ع) است و ممنون دعای خیر مردمم.

نظام‌اسلامی قرار بود به عنوان مجری، عازم مسابقات پارالمپیک بشود که به تعبیر خودش احتمالاً با این شرایط و اوضاعِ جسمانی، منتفی شود.

محمد رحمان نظام‌الاسلامی مجری معروف صبح بخیر در خوزستان بدنیا آمده و در سن ۱۷ سالگی برادرش کریم نظام اسلامی در عملیات فکه به شهادت رسید. وی بعد از  شهادت برادرش به عنوان گزارش جنگی در اواخر اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر یک پای خود را از دست داد. در سال ۱۳۶۰ در آزمون تربیت معلم قبول شد؛ خودش می‌گوید که یک حادثه او را به سمت صدا و سیما هدایت کرد.

او سالِ گذشته ویژه برنامه محرمِ شبکه دو سیما را اجرا می‌کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
خدا روشکر خوشحالم که خبر دروغ بوده .ایشون سالمن چقدر از دیروز که خبر دروغی فوتشون رو شنیدم ناراحت بودم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->