تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

اعتراف همسر روحانی «مبینا سوری ۱۴ ساله» به قتل او + فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۷۹۵۹۴
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
  • ۴
اعتراف همسر روحانی «مبینا سوری ۱۴ ساله» به قتل او + فیلم و جزئیات
مبینا سوری، ۱۴ساله و همسر یک روحانی از اهالی بخش سوری بوده که ۸شهریور کشته شده در ابتدا متهم قتل عمو و برادر وی بوده‌اند که حالا مشخص شد قاتل در واقع شوهرش بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قتل ناموسی زن نوجوان در استان لرستان پس از دو هفته خبرساز شده و بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشته است. براساس آخرین اخبار همسر این زن به قتل اعتراف کرده است.

بر اساس آنچه در پرونده آمده است، چند روز قبل فردی به مأموران پلیس خبر داد جسد زنی به نام مبینا را در باغی دیده است. وقتی پلیس در باغ مبینا سوری حاضر شد، جسم بی‌جان او را پیدا کرد. خانواده مبینا مدعی شدند او به قتل نرسیده و احتمالا خودکشی کرده است، اما تحقیقاتی که مأموران در روستا انجام دادند، آن‌ها را به موضوع دیگرکشی نیز مشکوک کرد.

پلیس متوجه شد این زن مدتی قبل با یکی از اقوامش که فردی روحانی است ازدواج کرده و علت ازدواج در سن پایین نیز تصمیم خانواده‌اش بوده است، اما چندی پیش عده‌ای حرف‌هایی درباره او زدند که خانواده‌اش را به مبینا بدبین کرده بود. این موضوع باعث اختلافاتی شد و موضوع به خانواده مبینا هم کشیده شد. مسئله به قدری حاد شده بود که در روز‌های اخیر، مبینا در وضعیت روحی بدی به سر می‌برد و اختلافاتی که با خانواده‌اش داشت نیز شدت گرفته بود.

با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران به دستور بازپرس تحقیقات گسترده‌ای را از اعضای خانواده مبینا آغاز کردند. آن‌ها متوجه شدند زمان مرگ مبینا، همسرش در خانه بوده است.

با این حال گزارش‌هایی از این حکایت داشت که برخی از اقوام مبینا و همسرش در این رابطه بازداشت شده اند و آن‌ها در این قتل دست داشته اند.

اما شنبه شب اعلام شد که همسر این زن نوجوان به قتل اعتراف کرده است.

فرماندار رومشکان از اعتراف قاتل مبینا سوری در روستای سوری، ولی عصر این شهرستان خبر داد.

او گفت در پی وقوع این قتل ۸ نفر مظنون از جمله برخی اعضای خانواده مقتول دستگیر شدند که پس از اعتراف قاتل که همسر این خانم مقتول است همه افراد بازداشت شده، آزاد شدند.

فرماندار شهرستان رومشکان افزود: “فرد قاتل هم اکنون در بازداشت است. ”

او از رسیدگی ویژه به این پرونده توسط دادگستری و نیرو‌های قضایی خبر داد و گفت: «به زودی نتایج بیشتری در این باره منتشر می‌شود.»

 

ویدئو | فرماندار رومشگان (لرستان): مبینا را شوهرش به قتل رسانده!

منبع: رکنا/خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
2
الان دقیقا کجاش گفت همسرش قاتل هست؟چرا الکی تیتر میزنید.شایدم همسرش قاتل باشه ولی اینجا اشاره ای نکرده بهش که تیترش کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
شايد خانواده مقتول تباني كردن كه تو قتل رو به گردن بگير بعد ما رضايت مي ديم تو ازاد ميشي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
0
بنده با مبینا و شوهرش هم روستایی هستیم من ک الان ۳۰ سالمه و از بچگی تهران بزرگ شدیم فقط مواقع جشن یا ختم میرم شهرستان یه سری آدم عقب افتاده ای روانی ک فک میکنن دختر یا زن بیوه حق بیرون زدن رو نداره روحت شاد خدا حقت رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
0
بنده با مبینا و شوهرش هم روستایی هستیم من ک الان ۳۰ سالمه و از بچگی تهران بزرگ شدیم فقط مواقع جشن یا ختم میرم شهرستان یه سری آدم عقب افتاده ای روانی ک فک میکنن دختر یا زن بیوه حق بیرون زدن رو نداره روحت شاد خدا حقت رو بگیره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->