تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

گلایه عبدالله ویسی: در حق فولاد کم‌لطفی شده است

  • کد خبر: ۷۹۷۸۱
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
گلایه عبدالله ویسی: در حق فولاد کم‌لطفی شده است
سرمربی جدید خوزستانی فولاد گفت: مردم خوزستان فریب شیطنت‌ها را نخورند و بدانند که در حق فولاد کم لطفی شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به پنجره بسته این باشگاه و اوضاع سخت کنونی تیمش گفت: در حق فولاد کم‌لطفی شده است، اما شک ندارم که هواداران کنارمان هستند و اجازه نمی‌دهند اوضاع بیش از این بر ما سخت شود. ویسی دیروز مصاحبه مفصلی درباره وضعیت تیم فولاد انجام داد که در ادامه بخش‌هایی از آن را مرور می‌کنیم.

خوزستانی‌ها همیشه در روز‌های سخت کنار یکدیگرند

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته باشگاه بیان کرد: ما خوزستانی‌ها همیشه در روز‌های سخت کنار هم بوده‌ایم. وقتی که آب نداشتیم، خاک در هوایمان بود و از نظر معیشتی بر ما سخت گذشت، همیشه با هم بوده‌ایم و هستیم. اکنون هم به‌عنوان یک خوزستانی مطمئنم که مردم استانم اوضاع کنونی تیم فولاد را درک می‌کنند و در این روز‌های سخت آن‌قدر خوب رفتار می‌کنند که این روز‌ها برای ما آسان شود. اکنون پنجره بسته است. اگر باز بود، اعلام می‌کردیم و با توجه به اینکه باید در ۳ جبهه بجنگیم، بازیکنان مدنظر را زودتر جذب می‌کردیم. ما صددرصد به بازیکن نیاز داریم و باشگاه نیز در حال تلاش است تا بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کند. در مقطعی که گفته می‌شد پنجره باز خواهد شد، حتی با سه‌چهار بازیکن مذاکره کردیم و به توافق هم رسیدیم، اما با پنجره بسته نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

اختیار تام هر کادرفنی با سرمربی تیم است

ویسی درباره انتخاب کادرفنی تیم فولاد نیز گفت: اختیار تام هر کادرفنی با سرمربی تیم است و سرمربی با هر مربی‌ای که دارای رزومه کاری لازم باشد و با آن‌ها از نظر فنی و اخلاقی احساس نزدیکی دارد، کار می‌کند. هر کادرفنی در هر باشگاه دنیا با سلیقه سرمربی بسته می‌شود و اینکه گفته شود چرا فلان نفر در کادرفنی است، فقط شیطنت است و همه فوتبالی‌ها متوجه این مهم هستند. اگر فلان مربی به ایران می‌آید و پسر خود را به‌عنوان دستیار انتخاب می‌کند، به این دلیل است که پیش از این با او کار کرده و راحت است. سرمربی باید با نفراتی که انتخاب می‌کند، راحت باشد و بتوانند با گفتمان و ردوبدل‌شدن ایده‌ها، بهترین تصمیمات را برای تیم بگیرند.

کارنامه ناجی بداوی مشخص است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: ایمان مبعلی را همه می‌شناسند. کاپیتان فولاد بوده و سال‌ها در این تیم بازی و زندگی کرده و دوست‌داشتنی است و یکی از هافبک‌های باهوش فوتبال ایران بوده و به مهندس فوتبال معروف است. ناجی بداوی هم که برای همه فولادی‌ها شناخته‌شده است و کارنامه او هم مشخص است و فصل گذشته هم در فولاد کار کرده است. آقای مهدی‌پور نیز در گذشته کاپیتان فولاد بوده و چندین سال است که با من همکاری می‌کند. آقای میرزاپور هم مربی دروازه‌بان‌هاست که ۹۰بازی ملی در کارنامه دارد و حتی کاپیتان تیم فولاد بوده و با فولاد افتخارآفرینی کرده است. ضمن اینکه ما اکنون مربی دروازه‌بانان تیم‌ملی را در کنارمان داریم.

پسورد تیم دست آنالیزور است

وی افزود: در همه‌جای دنیا می‌گویند «گروه آنالیز» و در خیلی از تیم‌های دنیا شش‌هفت آنالیزور وجود دارد و تیمی مثل ما که می‌خواهد در باشگاه‌های آسیا، لیگ‌برتر و جام‌حذفی شرکت کند، باید آنالیزور‌های لازم را داشته باشد. عالی‌پور که جزو کادرفنی و گروه آنالیز ماست، فصل قبل هم در گروه آنالیز فولاد بود. خورسندی هم در همه رده‌های تیم‌ملی بوده است و ۲ سال گذشته هم با من کار کرده و موفق بوده است. اصلاحی هم ۱۲سال است که به‌عنوان آنالیزور با من کار می‌کند. آنالیزور محرم اسرار یک سرمربی است. مثل این است که پسورد گوشی‌ات را به محرم رازت بدهی. آنالیزور تیم درواقع پسورد تیم دستش است و باید مورداعتماد سرمربی تیم باشد.

مردم فوتبال‌فهم خوزستان فریب شیطنت‌ها را نخورند

ویسی بیان کرد: اینکه برخی به اعضای کادرفنی ایراد می‌گیرند، بهانه خوبی نیست و کارشکنی است؛ هرچند من می‌دانم که هواداران فولاد و مردم خوزستان همیشه باهوش بوده و هستند و باز هم کنار ما خواهند بود. ضمن اینکه از آن‌ها درخواست می‌کنم تحت‌تأثیر برخی شیطنت‌ها قرار نگیرند. مردم فوتبال‌فهم خوزستان صبور باشند و فریب شیطنت‌ها را نخورند و جلو آن را بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->