علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جزئیات پرواز‌های اربعین برای زائران ایرانی در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۹۸۰۳
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
جزئیات پرواز‌های اربعین برای زائران ایرانی در سال ۱۴۰۰
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای ارائه خدمات به ۳۰ هزار زائر ایرانی که مجوز پرواز به عراق را از دولت این کشور دریافت کردند، آمادگی کامل داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین ذوالفقاری-معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور- روز گذشته با اشاره به موافقت دولت عراق برای اعزام ۳۰ هزار زائر ایرانی به مراسم اربعین امسال گفت: تمامی ۳۰ هزار نفر اعزامی از طریق مرز هوایی به عراق خواهند رسید و تمامی مرز‌های زمینی بسته است.

حسن خوشخو - مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری - در این باره اظهار کرد: برای پرواز‌های اربعین همه شرکت‌های هواپیمایی فعال هستند و می‌توانند مجوز‌های لازم را دریافت کنند. از سوی دیگر ۱۰ فرودگاه بین‌المللی در کشور داریم که می‌توان پرواز‌های اربعین را برای ۳۰ هزار زائر، برنامه‌ریزی کرده و انجام داد.

وی افزود: تا کنون سهمیه هر استان مشخص نشده و باید جزییات بیشتری از این مسئله روشن شود تا ببینیم با چه ظرفیتی از هر یک از شرکت‌های هواپیمایی یا فرودگاه‌های کشور می‌توانیم برای پرواز‌های اربعین استفاده کنیم. بنابراین جزییات بیشتر منوط به تصمیمات و پروتکل‌های ابلاغی در ساعات و روز‌های پیش رو است.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه در هر شرایطی آمادگی کاملی برای انجام پرواز‌های اربعین داریم، ادامه داد: یکی از مسائل و پروتکل‌هایی که بر آن تاکید شده، این است که بلیت تنها به زائرانی ارائه می‌شود که ضمن واکسینه شدن کامل (یعنی دریافت هر دو دز واکسن) تست منفی PCR کرونا را که بیشتر از ۷۲ ساعت از زمان آن نگذشته باشند، در اختیار داشته باشند.

خوشخو با اشاره به اینکه ابلاغیه رسمی از سوی وزارت کشور مبنی بر مجوز پرواز‌های اربعین تا ۳۰ هزار نفر به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در ادامه برای این پرواز‌ها صورت خواهد گرفت و جزییات بیشتر آن در ادامه اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->