اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم
سرخط خبرها

جزئیات پرواز‌های اربعین برای زائران ایرانی در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۹۸۰۳
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
جزئیات پرواز‌های اربعین برای زائران ایرانی در سال ۱۴۰۰
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای ارائه خدمات به ۳۰ هزار زائر ایرانی که مجوز پرواز به عراق را از دولت این کشور دریافت کردند، آمادگی کامل داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین ذوالفقاری-معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور- روز گذشته با اشاره به موافقت دولت عراق برای اعزام ۳۰ هزار زائر ایرانی به مراسم اربعین امسال گفت: تمامی ۳۰ هزار نفر اعزامی از طریق مرز هوایی به عراق خواهند رسید و تمامی مرز‌های زمینی بسته است.

حسن خوشخو - مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری - در این باره اظهار کرد: برای پرواز‌های اربعین همه شرکت‌های هواپیمایی فعال هستند و می‌توانند مجوز‌های لازم را دریافت کنند. از سوی دیگر ۱۰ فرودگاه بین‌المللی در کشور داریم که می‌توان پرواز‌های اربعین را برای ۳۰ هزار زائر، برنامه‌ریزی کرده و انجام داد.

وی افزود: تا کنون سهمیه هر استان مشخص نشده و باید جزییات بیشتری از این مسئله روشن شود تا ببینیم با چه ظرفیتی از هر یک از شرکت‌های هواپیمایی یا فرودگاه‌های کشور می‌توانیم برای پرواز‌های اربعین استفاده کنیم. بنابراین جزییات بیشتر منوط به تصمیمات و پروتکل‌های ابلاغی در ساعات و روز‌های پیش رو است.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه در هر شرایطی آمادگی کاملی برای انجام پرواز‌های اربعین داریم، ادامه داد: یکی از مسائل و پروتکل‌هایی که بر آن تاکید شده، این است که بلیت تنها به زائرانی ارائه می‌شود که ضمن واکسینه شدن کامل (یعنی دریافت هر دو دز واکسن) تست منفی PCR کرونا را که بیشتر از ۷۲ ساعت از زمان آن نگذشته باشند، در اختیار داشته باشند.

خوشخو با اشاره به اینکه ابلاغیه رسمی از سوی وزارت کشور مبنی بر مجوز پرواز‌های اربعین تا ۳۰ هزار نفر به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در ادامه برای این پرواز‌ها صورت خواهد گرفت و جزییات بیشتر آن در ادامه اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->