آغاز عملیات محلول پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد
سرخط خبرها

توسعه مناطق کم‌برخوردار باید با سرعت بیشتری دنبال شود

  • کد خبر: ۷۹۸۵۰
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
توسعه مناطق کم‌برخوردار باید با سرعت بیشتری دنبال شود
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: توسعه مناطق کم‌برخوردار مشهد باید با سرعت بیشتری دنبال شود و البته این نگاه مانع از توسعه در سایر نقاط شهر نیست و توسعه در تمامی پهنه‌ها مدنظر است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مردم در شهرها، یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری است، اظهارکرد: عدالت و توزیع متوازن زیرساخت‌ها و امکانات شهری نیز بسیار بسیار حائز اهمیت است؛ به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار که به هر دلیلی، طی سال‌های مختلف به‌صورت غیرمتوازن و کمتر از شان و حق آن‌ها از ظرفیت‌ها و امکانات شهری بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: مناطق کم‌برخوردار عمدتا در حاشیه شهر‌ها قرار گرفته و یا پهنه‌هایی هستند که اخیرا به محدوده شهری اضافه شده‌اند و به همین خاطر، مدیریت شهری فرصت کمتری برای ایجاد زیرساخت‌های خدماتی در این مناطق داشته و با فقر امکانات مواجه هستند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه توسعه در این مناطق را باید با سرعت بیشتری پیگیری کنیم، گفت: البته این نگاه مانع از توسعه در سایر نقاط شهر نیست و توسعه در تمامی پهنه‌ها باید دنبال شود.

فرهمندی خاطرنشان کرد: در مناطق عقب‌افتاده از حیث زیرساخت‌های شهری باید رویکرد توسعه‎‌ای را شتاب بیشتری پیگیری نمود تا تعادل و توازن نسبی بین محلات مختلف شهری برقرار کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->