واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری چه زمانی پخش می‌شود؟ + علت تأخیر

  • کد خبر: ۷۹۹۶۲
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری چه زمانی پخش می‌شود؟ + علت تأخیر
سریال تازه کیانوش عیاری قرار بود چندهفته پیش روی آنتن برود، ولی این اتفاق نیفتاد. به تازگی کارگردان این سریال از دلایل تأخیر در پخش این سریال گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - کیانوش عیاری که این روزها درگیر رساندن «۸۷ متر» به آنتن تلویزیون است، در گفتگو با ایسنا درباره آماده‌شدن این سریال گفته است:

 

«اگر کار از دو هفته پیش هم روی آنتن می‌رفت، ما آن را می‌رساندیم اما در حال حاضر یک‌سری کارهایی است که انجام می‌دهیم. نگرانی شبکه یک از این بابت بود که در میانه راه یک قسمت آماده نباشد و این نگرانی، تلویزیون را به این تصمیم واداشت که سریال دیگری به نام «افرا» را روی آنتن ببرد.»

 

این کارگردان، درباره آثاری که کارگردانان سینما و تلویزیون در شبکه نمایش خانگی می‌سازند و این‌که آیا تمایلی به ساخت مجموعه برای پلتفرم‌ها دارد، گفته است: «من شناخت چندانی از شبکه‌های نمایش خانگی ندارم اما فکر می‌کنم یک‌سری اتفاقاتی در حال افتادن است و این خوب است. راجع به خودم هم نمی‌دانم چون من دنبال این هستم که فیلم سینمایی بسازم. از سال ۹۵ فیلم نساخته‌ام و متاسفانه الان سینما در رکود است. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند زندگی و کار کنند، به سمت این مدیوم‌ها می‌روند و کار انجام می‌دهند. ایرادی هم ندارد، اگر مردم خوش‌شان بیاید، چه فرقی دارد که در سالن سینما کاری را ببینند یا صفحه تلویزیون خانه‌شان. چه در یک قسمت دو ساعته ببینند و چه در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای؛ مهم رضایت تماشاگر است.»

 

کیانوش عیاری پس از ۱۳ سال دوباره با سریالی جدید به صدا و سیما برگشته است.

 

سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری چه زمانی پخش می‌شود؟ + علت تأخیر

 

سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک منزل است. در خلاصه داستان این سریال آمده است:

علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

 


ببینید

تیزر سریال «۸۷ متر»


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->