جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

بعد از سریال «خاتون» چه سریال‌هایی به نمایش خانگی می‌آیند؟

  • کد خبر: ۸۳۸۲۱
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
بعد از سریال «خاتون» چه سریال‌هایی به نمایش خانگی می‌آیند؟
با به پایان رسیدن نیم‌فصل اول سریال «خاتون»، این روز‌ها تنها دو مجموعه «قبله عالم» و «میدان سرخ» درحال پخش در شبکه نمایش‌خانگی هستند، اما قرار است در روز‌های آینده ۳ مجموعه جدید به فهرست نمایش اضافه شوند.

شهرآرانیوز - با به پایان رسیدن نیم فصل اول سریال «خاتون»، این روز‌ها تنها دو مجموعه «قبله عالم» و «میدان سرخ» درحال پخش در شبکه نمایش‌خانگی هستند، اما قرار است در روز‌های آینده ۳ مجموعه «حرفه‌ای»، «خسوف» و «نیسان‌ آبی» به جمع این دو اضافه شوند تا بازار رقابت میان مجموعه‌های جدید باردیگر داغ شود.

پخش «حرفه‌ای» از امروز

بعد از سریال «خاتون» چه سریال‌هایی به نمایش خانگی می‌آیند؟

اولین قسمت از مجموعه نمایش خانگی «حرفه‌ای» امروز (۲۱ مهر) در پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. ساعت انتشار این سریال به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی، به روال معمول سریال‌های نماوا، ساعت ۲۰ خواهد بود. از نکات جالب توجه این مجموعه حضور زانیار و سیروان خسروی خوانندگان موسیقی پاپ در نقش‌های اصلی است. زانیار خسروی پیش از این تجربه بازی در مجموعه «عشق تعطیل نیست» و فیلم «برف روی کاج‌ها» را داشته است.

سیروان خسروی نیز در تابستان ۱۳۸۹ در فیلم «سوت پایان» نیکی کریمی با حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد. حال این دو در دورانی که بسیاری از خوانندگان به دلیل تعطیلی کنسرت‌ها به بازیگری روی آورده‌اند حضور جدی در مدیوم تصویر را تجربه کرده‌اند. درکنار آن‌ها بازیگرانی، چون سارا بهرامی، ماهور الوند، بهاره کیان‌افشار، امیرمحمد زند، بهناز جعفری و علی مصفا به ایفای نقش پرداخته‌اند.


بد نیست این را هم بخوانید

خوانندگانی که در سریال‌های نمایش خانگی بازیگر شده‌اند


«خسوف» و یک روایت عاشقانه

بعد از سریال «خاتون» چه سریال‌هایی به نمایش خانگی می‌آیند؟

سریال «خسوف» ساخته جدید مازیار میری به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان نیز آماده پخش شده و قسمت اول آن ساعت ۸ صبح جمعه ۲۳ مهر به صورت اختصاصی از نماوا در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. «خسوف» روایتی عاشقانه دارد و امین تاریخ، مینو شریفی، پریا مجللی، پوریا رحیمی‌سام، المیرا دهقانی و سجاد بابایی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی کرده‌اند.

تیتراژ این سریال را محسن چاوشی با ترانه‌ای از حسین غیاثی خوانده است. او پیش از این آهنگ تیتراژ «شهرزاد» را در شبکه نمایش‌خانگی خوانده‌ بود که بسیار مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.

تیزر سریل «خسوف» با صدای محسن چاوشی

سریال طنز منوچهر هادی برای شبکه خانگی

بعد از سریال «خاتون» چه سریال‌هایی به نمایش خانگی می‌آیند؟

سریال «نیسان آبی» ساخته جدید منوچهر هادی هم از هفته آینده به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. قرار است قسمت اول این کمدی چهارشنبه ۲۸ مهر منتشر شود. هادی یکی از رکوردداران شبکه نمایش‌خانگی محسوب می‌شود. او پیش از این مجموعه‌های «عاشقانه»، «دل» و «گیسو» را برای این مدیوم ساخته بود که با انتقاد‌های زیادی همراه بودند.

باید دید هادی که تجربه ساخت فیلم‌های کمدی پرطرف‌دار «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» را در کارنامه دارد، می‌تواند با کمدی «نیسان آبی» تجربه‌های نه چندان موفقش در شبکه نمایش‌خانگی را جبران کند. حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور و صفر کشکولی، از بازیگران این سریال طنز هستند.


در ادامه بخوانید

درباره سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی + اولین پوستر و تیزر سریال


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->