آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

واکسیناسیون فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی؛ تاکنون ۳۰۰۰ نفر واکسینه شدند

  • کد خبر: ۸۰۳۲۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
واکسیناسیون فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی؛ تاکنون ۳۰۰۰ نفر واکسینه شدند
مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون شاغلان گردشگری این استان پرداخت.

گروه تاریخ و گردشگری شهرآرانیوز | مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون شاغلان گردشگری این استان پرداخت.


امیر ضیائیان گفت: پس از ۲ ماه پیگیری برای واکسیناسیون افراد شاغل در صنعت گردشگری خراسان رضوی موفق به اختصاص سهمیه ویژه‌ای برای این عزیزان شدیم.


وی ادامه داد: اکنون ۳۰ هزار نفر در بخش گردشگری مشغول فعالیت‌اند که ۵۰ درصد این جمعیت در ۲ سال گذشته فعالیتشان به‌علت کرونا تعطیل بود و با واکسیناسیون امید داریم شرایط بازگشایی آن تأسیسات هم فراهم شود.


ضیائیان خاطرنشان کرد: اکنون همه فعالان هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی و آژانس‌های مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان مشمول دریافت واکسن کرونا خواهند بود.


وی درباره تعداد دز‌های تزریق‌شده تاکنون بیان کرد: اکنون آمار دقیقی برای ارائه نداریم، اما براساس رصد و شناسایی‌مان، حدود ۳۰۰۰ دز واکسن از سه‌شنبه ۱۶ شهریور تاکنون تزریق شده است و این عدد تا ۶۰۰۰ دز پیش خواهد رفت.


ضیائیان درباره بقیه نفرات که واکسینه نشده‌اند، یادآور شد: برخی افراد پس از فراخوان به دلایلی مانند علاقه‌مندنبودن به دریافت واکسن، ابتلا به کرونا یا واکسینه‌شدن براساس اولویت سنی، در فهرست کنونی این اداره‌کل تعریف نشده‌اند. تلاش ما برای واکسیناسیون حداکثری کارکنان تأسیسات گردشگری خراسان رضوی است.


این مقام مسئول درباره روند واکسیناسیون بیان کرد: هتل ۵ ستاره هما مکان واکسیناسیون است که با ۴ واکسیناتور، یک پزشک و بازرسانی از اداره‌کل میراث فرهنگی و دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد مشغول ارائه خدمات به همکاران عزیز هستند.


وی درباره اینکه آیا نیرو‌های تعدیل‌شده صنعت گردشگری هم حائز دریافت واکسن هستند یا خیر تصریح کرد: کسانی که در ۲ سال گذشته تعدیل شده و به کار بازنگشته‌اند، شامل دریافت واکسن نخواهند بود؛ البته تعداد این افراد بسیار اندک است.


ضیائیان درباره واکسن تزریق‌شده متذکر شد: اکنون واکسن‌های برکت و سینوفارم تزریق می‌شود و فقط برای راهنمایان تور و آژانس‌داران که مسئولیت تور‌های گردشگری را دارند، احتمالا آسترازنکا تزریق خواهد شد که تأییدشده سازمان بهداشت جهانی است و این افراد برای ورود به دیگر کشور‌ها به مشکلی برنخواهند خورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->