ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

چرا «ثور» در بازی God of War Ragnarok این‌قدر چاق است؟

  • کد خبر: ۸۰۵۹۳
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
چرا «ثور» در بازی God of War Ragnarok این‌قدر چاق است؟
بعد از انتشار اولین تریلر بازی God of War Ragnarok و پرتره‌ شخصیت‌های این بازی خیلی از طرفداران از ظاهر و جثه «ثور» Thor‎ انتقاد کردند؛ حتی برخی آن‌قدر توی ذوقشان خورده که نمی‌خواهند بازی را بخرند، اما بهتر است بگوییم آن‌ها احتمالا از اساطیر «نورس» هیچ اطلاعی ندارند، چیزی که مدیر توسعه نسخه جدید «خدای جنگ» هم در توجیه هیکل شخصیت «ثور» به آن اشاره کرده است.

کاظم کلانتری | شهرآرانیوز - بعد از انتشار اولین تریلر بازی God of War Ragnarok و پرتره‌ شخصیت‌های این بازی خیلی از طرفداران از ظاهر و جثه «ثور» انتقاد کردند؛ حتی برخی آن‌قدر توی ذوقشان خورده که نمی‌خواهند بازی را بخرند. در این میان بیش از هرچیز شکم «ثور» موردتوجه قرار گرفت اما بهتر است بگوییم آن‌ها احتمالا تصوراتشان از این شخصیت براساس دنیای سینمایی «مارول» شکل گرفته است و از اساطیر «نورس» هیچ اطلاعی ندارند، چیزی که مدیر توسعه این بازی هم در توجیه هیکل شخصیت «ثور» به آن اشاره کرده است.


ببینید

پرتره شخصیت‌های اصلی بازی God of War Ragnarok 


چرا «ثور» در بازی God of War Ragnarok این‌قدر چاق است؟

«ثور» در دنیای سینمایی «مارول» با بازی کریس همسورث 

اریک ویلیامز، کارگردان بازی، و کوری بارلوگ به تازگی توضیحاتی درباره فیزیک شخصیت «ثور» در بازی داده‌اند. ویلیامز گفته است:

«ما فقط می‌خواهیم او یک پسر بزرگ باشد، می‌دانید، تفسیر «مارول» از او چیزی متفاوت است. ما می‌خواستیم کمی عمیق‌تر وارد خودِ اساطیر شویم.»

کوری بارلوگ هم گفته است:

«من فکر می‌کنم چیز فوق‌العاده‌ای که در شخصیت «ثور» وجود دارد این است که او لزوما نباید با مفهوم ماهیچه‌‌ها و عضله‌‌های خیره‌کننده به تصویر کشیده شود تا فوق‌العاده، قدرتمند و ترسناک به نظر برسد.»


چرا کوری بارلوگ بازی God of War: Ragnarok را کارگردانی نمی‌کند؟


اولین تصویر از شخصیت «ثور» در بازی God of War Ragnarok + پرتره شخصیت‌های اصلی

کسانی که به اساطیر «نورس» آگاهی دارند تصدیق می‌کنند که نسخه God of War از این شخصیت بسیار موفق است؛ زیرا در این اسطوره‌ها او معمولا یک آدم پرخور نشان داده می‌شود که مدام درحال نوشیدن است و آن‌قدر از این کار لذت می‌برد که حتی در یک مبارزه نیمی از اقیانوس را می‌نوشد.

اریک ویلیامز در بخش دیگری از توضیحاتش گفته است: «من می‌خواستم او تقریبا مثل یک پسربچه قوی به نظر برسد، او قدرت زیادی دارد و می‌تواند هرکاری را انجام دهد. اگر شما آن‌قدر قدرت داشته باشید که هرکاری بخواهید انجام دهید اصلا رشد نمی‌کنید. نیازی هم نیست رشد کنید و بالغ شوید؛ شما فقط هر کاری دلتان می‌خواهد انجام می‌دهید.»

با توجه به اینکه در نسخه قبلی «کریتوس» و «آترئوس» مسئول مرگ پسران «ثور» هستند، منطقی است که آن‌ها در نسخه جدید روبه‌روی خدای رعد و برق قرار بگیرند و احتمالا یکی از هیجان‌انگیزترین رویارویی‌های تاریخ این مجموعه رقم بخورد.


در ادامه ببینید

اولین تریلر بازی God of War Ragnarok | ادامه ماجراجویی‌های «کریتوس» با «آترئوس» و «میمیر»

God of War: Ragnarok | هرچیزی که درباره دنباله بازی «خدای جنگ» می‌دانیم


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->