سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

نصحیت‌های محمدرضا طالقانی در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی

  • کد خبر: ۸۰۶۳۴
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
نصحیت‌های محمدرضا طالقانی در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
رییس اسبق فدراسیون کشتی کشورمان گفت: خودم را مدیون و بدهکار کشتی می‌دانم.

به گزارش شهرآرانیوز، اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون کشتی، دیروز با حضور در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده با اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار کردند. در این دیدار محمدرضا طالقانی، رئیس اسبق فدراسیون کشتی، در صحبت‌هایی خطاب به کشتی‌گیران گفت: از اینکه بعد از مدت‌ها در میان کشتی‌گیران حاضر شدم، به وجد آمده‌ام. برای من همین بس است که شما افتخارآفرین باشید. وی ادامه داد: شالوده‌ام کشتی است و همیشه خودم را بدهکار کشتی می‌دانم و شما هم خود را طلبکار کشتی ندانید، چراکه هرچه داریم از کشتی است.

 

طالقانی در ادامه افزود: همه امکانات و شرایط مهیا‌ست و تمامی دست‌اندرکاران، زحمت خود را می‌کشند و برایتان هزینه شده است تا شما بتوانید به موفقیت برسید. وی ادامه داد: کار سخت است و زحمت دارد، اما این را بدانید که نگاه یک ملت پشت‌سر شما‌ست. ما کشور بزرگی داریم که مردم آن علاقه‌مند به کشتی هستند و آرزویشان موفقیت شما در مسابقات است. روزی ۳۰ تا ۴۰ نفر از من راجع به کشتی سؤال می‌کنند، پس بدانید که کار شما و عملکرد شما بسیار مهم است. طالقانی تصریح کرد: روزی که محمد بنا را دیدم، احساس کردم که این مرد عاشق کشتی و مملکتش است و از وی خواستم که بیاید. خیلی‌ها مخالف بودند؛ اما من به موفقیت وی ایمان داشتم.

 

وی ادامه داد: کادر فنی خوبی کنارتان است، به آن‌ها احترام بگذارید، محمد بنا تمام عشق و زندگی‌اش کشتی است و پژمان درستکار نیز اول راه است، اما من خیلی سال است که کار او را می‌بینم و او نیز مانند محمد بنا کارش را بلد است. رئیس اسبق فدراسیون کشتی تأکید کرد: همه‌چیز مسائل مالی نیست، هیچ‌چیز را با مدال عوض نکنید، کسب مدال بسیار با‌ارزش است و قدر هزینه‌ای را که برای آن شده است، بدانید. طالقانی گفت: این از بزرگی شما و عظمت کشتی ایران است که سایر حریفان مبارزه شما را بررسی می‌کنند و به‌دنبال راهی برای غلبه بر شما می‌گردند.

 

وی ادامه داد: آن‌هایی که می‌خواهند موفق شوند، از کسانی که به مدال طلا رسیده اند، سؤال کنند؛ چراکه آن‌ها راه را رفته‌اند و کار را می‌دانند و از آن‌هایی هم که مدال کسب کرده‌اند، می‌خواهم که تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند. طالقانی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم‌های ملی کشتی در رقابت‌های جهانی نروژ گفت: راه برای شما باز است که بتوانید موفق شوید، ما آمل، شیراز و جویبار نداریم، بلکه همه ایران هستیم و همه باید به‌دنبال بالا‌بردن پرچم کشور عزیزمان باشیم. وقتی شما مدال می‌گیرید، خستگی از تن ما در‌می‌آید و این را بدانید که یک ملت چشم‌انتظار موفقیت شما‌ست.


در ادامه محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: من عشق به کشتی را از ۲ نفر آموختم؛ یکی محمد پذیرایی که محبت و لطف به کشتی‌گیران داشت و دیگری از محمدرضا طالقانی، چراکه از زمانی که وی رئیس هیئت کشتی تهران بود، شاهد تلاش‌های او بودم و زمانی که رئیس فدراسیون شد نیز همان تلاش را داشت و من عشق به کشتی را در ایشان دیدم. وی گفت: باید بگویم که من عشق بی‌منت را از طالقانی یاد گرفتم، چراکه تمام عمر، خودش را بدهکار کشتی دانست و ایشان یکی از بزرگان کشتی است که هیچ‌وقت حق نداریم فراموشش کنیم.

 

علیرضا دبیر نیز در پایان با تشکر از حضور طالقانی و اعضای هیئت‌رئیسه در اردوی تیم ملی گفت: کشتی چند‌سالی است که افت کرده است و دیده نمی‌شود، اما باید بیرون بیاید و به‌عنوان یک برند دیده شود. وی ادامه داد: مردم ما نام قهرمانان چند دهه گذشته را به خاطر دارند و آن زمان هرکس در کشتی صاحب موفقیتی می‌شد، مورد توجه و شناخته‌شده بود، اما اکنون کشتی زیاد دیده نمی‌شود و تمام تلاش من این است که کشتی را دوباره به روز‌های قبل بازگردانم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->