نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

نماینده مشهد در لیگ برتر کشتی پشت چراغ قرمز فدراسیون و هیئت کشتی

  • کد خبر: ۸۰۳۶۲
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
نماینده مشهد در لیگ برتر کشتی پشت چراغ قرمز فدراسیون و هیئت کشتی
اسامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور اعلام شد، اما از نام تیم آکادمی نادری خادم، خبری نیست!

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در سال۱۴۰۰ قرار است از اواخر مهرماه آغاز شود و روز گذشته فدراسیون کشتی اسامی ۲۱ تیم حاضر در این مسابقات را اعلام کرد که خبری از نام تیم مشهد نبود.

 

این درحالی است که چندی قبل مسلم نادری‌خادم، کشتی‌گیر اسبق مشهدی، مدعی شده بود قرار است ۲ تیم از آکادمی نادری‌خادم در این مسابقات در رشته آزاد و فرنگی شرکت کنند؛ اتفاقی که با مخالفت هیئت کشتی استان انجام نشد و حالا از سازمان لیگ هم خبر می‌رسد از ورود تیم مشهد به این مسابقات ممانعت به عمل آمده است. اما اصل ماجرا چیست و دلیل مخالفت‌ها از کجا می‌‎آید؟


دوپینگ دردسرساز

نوجوانان و جوانان باشگاه نادری‌خادم سال گذشته هم درقالب تیم مشهد در لیگ برتر حاضر شدند و اگرچه حضورشان دقیقه‌نودی بود، خیلی زود و بعداز نیم‌فصل، اسپانسر تیم فرش ایران، تیم را به مازندران منتقل کرد تا یک آبروریزی بزرگ برای کشتی استان رقم بخورد. حالا بعداز گذشت یک سال، دوباره نادری‌خادم بنا دارد با نام کمک به کشتی مشهد و شرکت‌دادن نوجوانان و جوانان مشهدی در رقابت‌های بزرگ لیگ برتر چراغ خاموش کشتی مشهد را روشن کند؛ اتفاقی که با مخالفت هیئت و فدراسیون روبه‌رو شده است.

 

مسئولان هیئت کشتی استان مدعی‌اند تیم سال گذشته مشهد با مدیریت همین کادر حاشیه‌ساز بودند و به‌دلیل دوپینگ یکی از بازیکنانش ۱۰۰ امتیاز از هیئت استان کسر شده و همین عامل دلخوری است که باعث می‌شود مسئولان هیئت خطر اعزام دوباره این تیم از مشهد را به مسابقات لیگ برتر انجام ندهند. درمقابل نادری‌خادم معتقد است این حضور می‌تواند فرصتی برای جوانان شهری باشد که روزی در کشتی نام و نشانی داشت و حالا چراغ سالن‌هایش خاموش است.

تیم بی‌پول‌واعتبار

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی، در پاسخ شهرآراورزشی به درخواست تیم مشهد برای حضور در لیگ برتر و مخالفت هیئت می‌گوید: «این حق هیئت است که موافق یا مخالف حضوری تیمی از استان در لیگ برتر باشد. البته ما هم شرایطی برای اجازه‌دادن به تیم‌ها برای ورود به لیگ برتر داریم. این‌طور نیست که هر تیمی خواست بیاید و در لیگ برتر شرکت کند.» نصیرزاده خاطرنشان کرد: «نمی‌شود یک تیم بیاید و پول لباس و رفت‌وآمد نداشته باشد و ما اجازه بدهیم همین‌طور در لیگ برتر حاضر شود. لیگ برتر حساب‌وکتاب دارد.» به‌این‌ترتیب، به نظر می‌رسد با نظر قطعی سیدمسعود ریاضی، رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی، و همچنین نصیرزاده، پرونده حضور تیمی از مشهد در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری کشتی آزاد و فرنگی بسته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->