جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

فیلم «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری چه زمانی اکران می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۰۸۰۱
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
فیلم «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری چه زمانی اکران می‌شود؟
شهرام مکری، کارگردان فیلم «جنایت بی‌دقت»، به تازگی توضیحاتی درباره چگونگی اکران این اثر سینمایی داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - شهرام مکری کارگردان فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» در گفتگویی با خبرگزاری مهر، درباره چگونگی اکران این اثر سینمایی گفته است: «جنایت بی‌دقت» با یک بداقبالی به دلیل شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال گذشته مواجه شده و در واقع می‌توان گفت سینمای ایران طی ۲ سال گذشته به ناچار نتوانسته است برنامه مناسبی برای اکران و نمایش فیلم‌ها داشته باشد. «جنایت بی‌دقت» نیز در همین ۲ سال آماده نمایش در ایران بود، اما بنا به همین دلایل تا امروز روی پرده سینما‌ها نرفته است.


وی با اشاره به اینکه حجم بسیار زیادی از فیلم‌ها در انتظار اکران هستند، توضیح داده است: بسیاری از سینماگران منتظر هستند که شرایط سینمای ایران کمی عادی‌تر شود. این‌طور که به نظر می‌رسد و با توجه به صحبت‌های مسئولان نسبت واکسیناسیون کرونا، فکر نمی‌کنم تا دهه فجر وضعیت اکران در سینمای ایران به حالت عادی خود باز نگردد. با تمام شرایطی که در حال حاضر سینمای ایران پیش رو دارد، نمی‌توانم دقیقاً بگویم «جنایت بی‌دقت» چه زمانی در ایران اکران می‌شود.

 

فیلم «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری چه زمانی اکران می‌شود؟


مکری در پایان درباره شرایط اکران این فیلم گفته است: شرکت پخش «نمایش گستران» پیش از یک سال پیش، برای نمایش «جنایت بی‌دقت» با تهیه‌کننده فیلم قرارداد بسته است، اما در تمام این مدت در انتظار شرایط مناسب برای اکران این فیلم بوده و هستیم. امیدوارم به‌زودی، بتوانم این فیلم را روی پرده سینما ببینم، در واقع من هم فیلم را چندبار آن هم در جشنواره‌های مختلف روی پرده سینما دیده‌ام، در نتیجه برای من هم اتفاق خوبی است که بتوانم «جنایت بی‌دقت» را حداقل یک بار و با خیال راحت روی پرده سینما ببینم.

 

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» در تازه‌ترین حضور بین‌المللی‌اش به‌عنوان یکی از هشت فیلم بخش مسابقه در جشنواره فیلم «گوآنا» در مکزیک به نمایش درخواهد آمد. این فیلم در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «ونیز» موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه از منتقدان سینمایی شد.

 

فیلم «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری چه زمانی اکران می‌شود؟

 

داستان فیلم «جنایت بی‌دقت»، اشاره‌هایی به فاجعه آتش‌سوزی سینما رکس آبادان و قربانیان آن نیز دارد. پس این فیلم درباره سینما و به ویژه ادای دینی به سینمای ایران محسوب می‌شود.  

 


در ادامه بخوانید:

درباره «سینما جهنم؛ شش گزارش درباره‌ آدم‌سوزی در سینما رکس» | روایت یک قتل عام

گپ و گفت‌وگویی با کریم نیکونظر، نویسنده کتاب «سینما جهنم»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->