هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه وزیر خارجه طالبان به عراقچی تبریک گفت دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر ورزش و جوانان رئیس قوه قضاییه در دیدار با پزشکیان: رای بالا به کابینه پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد فرمانده کل ارتش با امیر نصیرزاده دیدار کرد زلنسکی پیوستن اوکراین به دیوان کیفری بین‌المللی را تأئید کرد سردار سلامی: امکانات مرز‌ها بهبود چشمگیری یافته است حزب‌الله پایگاه‌ها و مراکز نظامی اسرائیل را هدف قرار داد سفر سرزده رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به خاورمیانه رئیس جمهور چین به روسیه سفر می‌کند ارتش عراق در یک هفته گذشته حدود ۱۰۰ عملیات علیه داعش انجام داده است درخواست مقتدی صدر برای تظاهرات میلیونی در حمایت از مردم غزه واشنگتن‌پست از اغراق آمریکا درباره نزدیک بودن توافق آتش‌بس در غزه خبرداد معیشت و منزلت مردم تنها با موفقیت دولت به دست خواهد آمد «انصاری» معاونت حقوقی ریاست جمهوری را رسما تحویل گرفت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران به وزیر جدید دفاع تبریک گفتند دستگیری مردی که ترامپ را به قتل تهدید کرده بود پایان «زلفی گل» در وزارت علوم | همکاران و دانشگاهیان حلالم کنند معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد | مهدی سنایی به پاستور رفت + حکم انتصاب
سرخط خبرها

از طرح ساماندهی صنعت خودرو چه می‌دانیم؟ + فیلم

  • کد خبر: ۸۰۸۰۲
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
  • ۱
از طرح ساماندهی صنعت خودرو چه می‌دانیم؟ + فیلم
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره طرح سامان‌دهی صنعت خودرو گفت: طرح سامان‌دهی واردات خودرو اثر روانی بازار خودرو را تعدیل می‌کند. با وضعیت فعلی، برخی از خودروهای خارجی بعضاً تا هشت برابر نرخ جهانی دارد معامله می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «روح الله ایزدخواه» نماینده مردم تهران در مجلس درباره طرح سامان‌دهی صنعت خودرو گفت: با اجرای این طرح قیمت خودروهای خارجی را می‌شکند و در تعارض با اقتصاد مقاومتی نیست.

 

وی ادامه داد: کل واردات خودرو کمتر از سه درصد کل واردات کشور در این پانزده سال بوده است. طرح سامان‌دهی واردات خودرو اثر روانی بازار خودرو را تعدیل می‌کند. با وضعیت فعلی، برخی از خودروهای خارجی بعضاً تا هشت برابر نرخ جهانی دارد معامله می‌شود.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: خودرویی که معادل ریالی‌اش چهارصد میلیون تومان است، در داخل کشور دارد بالای سه میلیارد خرید و فروش می‌شود، زیرا واردات خودرو قاعده ندارد. این طرح هیچ مشکلی را برای اقتصاد مقاومتی ایجاد نمی‌کند، زیرا واردات سقف خواهد داشت و سقف آن آنجاست که کمبود تقاضای خودرو در داخل کشور را از بین ببرد.

 

اینجا ببینید:

 

ایزدخواه گفت: اگر خودروی داخلی تقاضای کشور را جواب داد، هیچ، اما اگر تقاضای بازار را پاسخ نداد، باید خودرو وارد شود. اینکه آقای فاطمی‌امین فرمودند طرحی برای واردات نداریم درست است، زیرا وزارت صمت متولی تولید است و واردات را باید جای دیگر انجام دهد.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
باید خون گریست به این حال و اوضاع
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->