جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

ماجرای گریه‌کردن طرفداران محمدرضا گلزار و واکنش‌ها به آن + فیلم

  • کد خبر: ۸۰۸۲۳
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
  • ۸
ماجرای گریه‌کردن طرفداران محمدرضا گلزار و واکنش‌ها به آن + فیلم
ویدئوی عجیب مصاحبه با چند دختر و پسر دهه هشتادی که از طرفداران دوآتشه محمدرضا گلزار هستند و اشک و گریه‌شان فضای مجازی را ترکانده است حواشی زیادی ایجاد کرده است.

شهرآرانیوز - یکی از رسانه‌های داخلی با چند نوجوان دختر و پسر ایرانی میزگردی تشکیل داده و از آن‌ها یک سوال مشخص می‌کند: محمدرضا گلزار را چقدر دوست دارید و چه تاثیری در زندگی تان دارد. این پرسش اما چنان آن‌ها را منقلب می‌کند و تحت تاثیر قرار می‌دهد که صحبت‌ها و واکنش‌های عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهند و البته به واکنش‌های زیادی در فضای مجازی منجر می‌شود وخیلی ها از دیدنش شوکه ‌می ‌شوند.

آن‌ها در این مصاحبه می‌گویند موفقیت گلزار بسیار بیشتر از موفقیت خودشان برایشان اهمیت دارد و جهان بدون گلزار ناقص و بی ارزش است! کار حتی در این گفت‌و گو به حدی می‌رسد که یکی از آن‌ها بعد از سوال مجری که می‌پرسد « تصور جهان بدون گلزار چه شکلیه؟» به گریه و زاری می افتند و آن را تصور ناپذیر و فوق العاده سخت بیان می‌کنند. یکی از دختران هم با بغض و اشک می‌گوید: «ایشون نباشن منم نیستم. دوام نمی آریم.»

این حرف‌ها باعث شد خیلی‌ها دوباره به الگو‌ها و تاثیر شخصیت‌های مشهور بر تصور برخی از نوجوان‌های و جوان‌های ایرانی بپردازند و وضعیت جامعه را در این زمینه اسفناک بدانند. عده دیگری هم گفته‌اند این صحبت‌ها نشان داد سیاست گذاران و مسئو لان ما از آنچه کف خیابان و در بین مردم می‌گذرد اطلاع چندانی ندارند و برای همین از تصمیم هایشان بی فایده است و حتی نتیجه عکس می‌دهد.

 

ویدئو | شخصیت‌های مشهور و تصورات اسفناک!

 

بسیاری از کاربران در این باره نوشته اند که این رفتار‌ها مشکوک است چه بسا مثل ماجرای «چند می‌گیری گریه کنی» این‌ها هم یک چیزی می‌گیرند که برای کسی غش و ضعف بروند.

کاربری در این باره نوشت: کلا ممد رضا گلزار ترفندشه فک کنم، باورم نمیشه یه سری پول نگیرن این جور خودشونو کوچیک کنن، این آدما بیلبوردای زنده هستن که اجاره کرده.

دیگری نوشت: کاش انقدر احمق بودم که محمدرضا گلزار رو رکن اصلی جهان میدیدم و جهان رو بدون اون ناقص میدونستم.

کاربر دیگر نوشت: وقتی که کلیپ طرفدارای رضا گلزارو دیدم که به خاطر نبودن رضا گلزار گریشون گرفت، منم همزمان گریه ام گرفت که چرا با اینا تو یه جا هستم.

دیگری نوشت: اینکه دختر‌های ۱۳،۱۴ اینطوری واسه دنیای بی رضا گلزار اشک بریزن عجیبه! یعنی چی آخه؟ چه بلایی سر این طفلک‌ها داره میاد؟ این سطحی نگری از کجا میاد؟ خونواده، جامعه، آموزش پرورش؟ بابا یه غلطی بکنید واسه این نسل

دیگری نوشت: عاقا ممد رضا گلزار به اینا پول داده هیچ توجیه عقلانی دیگه‌ای نمیتونه داشته باشد من هی می‌بینم هی تاسف میخورم

دیگری نوشت: خود مامان بابای گلزار اینقدر به «آقا رضا» وابسته نیستن که اینا هستن/برترینها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
1
به کجا داریم میریم ما
SRY
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
1
فقط اونجاش که میگه "میلیون ها نفر"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با نام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
اینارو مجموعه زیردست گلزار جمع کردن واسه تبلیغ خود گلزار.پول گرفتن یا حتی به ایه شام و ناهاری راضی شدن این فیلمو بازی کنم.
.....
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
دنیای بدون محمدرضا گلزار خیلی قشنگه
واقعا دیدن داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
چندش ها حالت تهوع گرفتم
سوگند
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
0
اه اه حالم بهم خورد خاک توسرشون خودشونو به محمد رضا گلزار ترجیح میدن برید کشکتونو بسابید
نورالدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
آقا سلام ببخشید من یه فیلم دیدم چند میگیری گریه کنی اینم از روی اون ساختن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->