انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

سورپرایز بهاره رهنما برای همسرش به مناسب سالگرد ازدواجشان + فیلم

  • کد خبر: ۷۹۰۲۰
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
سورپرایز بهاره رهنما برای همسرش به مناسب سالگرد ازدواجشان + فیلم
ویدئویی از سورپرایز بهاره رهنما را به مناسبت سالگرد ازدواجش را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شهرآرانیوز - بهاره رهنما با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

تو این روزا‌ی عجیب خواستم این حال خوب و ساده رو باهاتون شریک شم! به نظرم به همین سادگی هم میشه عزیزانمون رو خوشحال کنیم!
پی نوشت:به نظرم غافلگیر کردن عشقت با موسیقی زیر پنجره اتاقش خیلی سورپرایز عاشقانه و قشنگیه همیشه دوست داشتم اینکارو برای اونی که عشق رو میفهمه انجام بدم! ممنونم که میفهمی این کلمه زیبا رو: عشق…

 

 

او همچنین به مناسبت این روز متن زیر را منتشر کرد:

‎چهارسال پیش اواخر مرداد ماه چند روز بعد از عقد تو حرم امام رضا رفتیم با چهار تا از دوستامون که دوتاشون عکاس بودن گرجستان و کنار یک دریای زیبا توی باتومی این متن رو نوشتیم و باهم خوندیم.

من پیشنهاد میکنم جدا از عقد رسمی ‌و حتی عقد آریایی بین خودتون چند تا جمله که براتون مهمه رو قول و قرار کنین ،به نظرم هنوز هم کلمه تاثیر خودش رو در قلب آدم های مهربون ‌ خوب داره، ما که تا از هم کمی دلخور میشیم کلیپ این قسمت از مراسم رو برای هم میفرستیم،یادآوری خوبیه برای اینکه بیشتر قدر همو بدونیم و با دیدنش لبخندی دوباره روی لب هامون بیاد،خصوصا که حالا با نبودن مادر نازنین همسرم و پدر من هر دو بیشتر برای هم امانتیم. 

خلاصه اینکه از اون سفر خاطره انگیز برگشتیم و دوستمون محسن مالجو یک مهمونی کوچولو تو‌باغش برامون گرفت و یک عکس از ذوقش گذاشت و …البته بعدش به تصمیم خودمون برای نشر حال خوب و شروع دوباره برای هم سن و سالهامون عکس هامون رو براتون گذاشتیم به رسم هر سال امسال هم البته با کمی تاخیر وقتی عکس آتلیه آماده میشه قول میدم که براتون بگذارم! چون بخاطر شرایط کرونا و به احترام پدرم هیچ مراسمی نداشتیم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->