فروش پراید به ۵۰۰ هزار تومان

  • کد خبر: ۸۱۱۵
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
فروش پراید به ۵۰۰ هزار تومان
مأموران کلانتری بانوان پس از روز‌ها تحقیق و عملیات موفق به شناسایی و دستگیری یک زن و مرد به اتهام سرقت وسایل داخل خودرو شدند.
بررسی‌های تکمیلی نشان داد که این افراد در واقع قطعات یک پازل هستند و افراد دیگری نیز در این سرقت‌ها آن‌ها را همراهی می‌کنند.
وضعیت زندگی افراد دستگیر شده حاکی از آن بود که زن جوان بعد از جدایی از همسرش با این مرد در یک منزل استیجاری در حاشیه شهر مشهد زندگی می‌کند. شناسایی یکی دیگر از متهمان پرونده، مأموران را به زندان مشهد رساند، جایی که این متهم به دلیل سرقت از منازل پیش‌تر دستگیر شده و در زندان بود.
 
سر و کله دو متهم دیگر هم در این پرونده که هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گرفت پیدا شد و نتیجه ۵ ساعت کنترل و مراقبت‌های پوششی مأموران کلانتری بانوان مشهد، مشخص کرد زنی جوان با شگرد مسموم و بیهوش کردن رانندگان با همراهی فردی دیگر اقدام به سرقت می‌کرده‌اند.
 
استعلام‌های لازم برای دستگیری این فرد، حاکی از آن بود که متهم اصلی چند روز پیش هنگام سرقت یک خودروی پراید با تیراندازی هوایی مأموران کلانتری خواجه‌ربیع دستگیر شده است.
 
به گفته سرهنگ صارمی ساداتی، رئیس پلیس مشهد، در این پرونده یک مال‌خر اموال مسروقه که یک پراید سرقتی را تنها ۵۰۰ هزار تومان از متهمان خریده بود نیز دستگیر شد و تحقیقات درباره این پرونده جنجالی همچنان ادامه دارد.
گزارش خطا
برچسب ها: پراید سرقت
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->