نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

بازگشت تاج و تخت والیبال قاره به ایران|چهارمین قهرمانی والیبالی ها با اولین کادر ایرانی

  • کد خبر: ۸۱۲۳۳
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
بازگشت تاج و تخت والیبال قاره به ایران|چهارمین قهرمانی والیبالی ها با اولین کادر ایرانی
چهارمین قهرمانی والیبال کشورمان در آسیا این بار با کادر تمام ایرانی بدست آمد.

 گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال در نبردی پایاپای با ژاپن میزبان در حالی به چهارمین قهرمانی خود رسید که این اولین قهرمانی با مربیان ایرانی بود.
استراتژی هوشمندانه عطایی در بازی پایانی موجب شد تا تمام نقشه‌های فیلیپ بلین فرانسوی برای شکست ایران، نقش بر آب شود و تیم ایران با استفاده از ارتفاع قدی و قدرت برتر با عبور از سد میزبان و بدون شکست قهرمان جام بیست و یکم شود.
در روزی که ایران همانند روز بازی با چین در تمامی فاکتور‌ها کم اشتباه و در کار تیمی هماهنگ بود به لطف سرویس و دفاع‌های خوب با مهار حریف تاکتیکی خود به آنچه که می‌خواست، دست یابد. ایران در هر سه ست در امتیازات پایانی بهتر از میزبان عمل کرد و با شایستگی از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع و توانست تاج و تخت قاره کهن را دوباره به کشورمان برگرداند.
شجاعان والیبال ایران در سه ست تیم‌جان سخت ژاپن را شکست دادند و قهر مان اسیا_اقیانوسیه باقی ماندند. درود بر این نسل طلایی جدید که مردانه و مدرن والیبال بازی کر. از لیگ‌جهانی این شایستگان را باور داشته ایم و امروز باور ما به اعتقادی راسخ تبدیل شده است.
دیدار رده بندی والیبال قهرمانی آسبا را نیز چین با قدرت و قاطع از چبن تایپه برد. بردی که هم انتقام شکست دو سال پیش همین رقابت‌ها در تهران بود و هم یک پیروزی سیاسی و ورزشی برای وو شنگ و شاگردانش. در حالی که به نظر می‌رسید، تایپه ای‌ها حریف سرسختی باشنذ، چین با رهبری و لیدری چوآن جیانگ، زانگ و پنگ اجازه نفس کشیدن به حریف نداد و خیلی راحت و بی درد سر در سه ست پباپی پیروز شد. چین پس از سال‌ها دوباره رفتن روی سکو را تجربه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->