حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

علی دایی در میان گزینه‌های مربیگری استقلال!

  • کد خبر: ۸۱۴۴۱
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
  • ۱
علی دایی در میان گزینه‌های مربیگری استقلال!
درحالی که از جواد نکونام و مهدی پاشازاده به عنوان گزینه‌های جدی جانشینی فرهاد مجیدی دراستقلال یاد می‌شود، اما نام علی دایی نیز از سوی برخی مطرح شده است. البته دایی زمان قابل توجهی است سرمربیگری نمی‌کند، اما دوستی دیرینه‌ای با سجادی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه مدیران استقلال حمایت خود از فرهاد مجیدی را اعلام کرده‌اند، اما این باشگاه در وضعیتی کاملا مبهم قرار دارد و روشن نیست که این مربی که جام های متعددی را از دست داده به طور قطع سرمربی استقلال درلیگ بیست و یکم خواهد بود یا خیر؟! حتی اگر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم باشد چنانچه نتایج امیدوار کننده‌ای نگیرد، در طول فصل بیست ویکم احتمال برکناری‌اش وجود خواهد داشت وتنها عاملی که او را در این جایگاه نگه خواهد داشت ورود با قدرت به لیگ بیست و یکم است.

با این حال، اما از هم اکنون نام گزینه‌های متعددی برای نشستن روی نیمکت استقلال به گوش می‌خورد که مهم‌ترین آن‌ها جوادنکونام است. نکونام که علاقه بسیاری به مربیگری دراستقلال دارد، بی میل نیست درصورت فراهم شدن شرایط به استقلال برود، اما این طور نیست که او بی رقیب باشد.

درمیان نام‌هایی که ممکن است جای مجیدی را بگیرند نام مهدی پاشازاده هم به چشم می‌خورد. پاشازاده اکنون معاون ورزشی باشگاه استقلال است وجایگاه مهمی دراین باشگاه دارد، اما جالب است که به جز پاشازاده نام علی دایی هم مطرح است. مردی که زمان قابل توجهی است بیرون گود نشسته وبه دلیل برخی مسائل مربیگری نمی‌کند.

عده‌ای معتقدند به دلیل دوستی دیرینه‌ای که میان دایی و سجادی، وزیر ورزش و جوانان وجود دارد، این احتمال هم دور از ذهن نیست که دایی به یکی از گزینه‌های آتی استقلال تبدیل شود. دایی در مصاحبه‌های اخیر خود نیز ابایی از گفتن این جمله که خود و تمام خانواده‌اش استقلالی بوده‌اند نیز نداشته و نباید حضور او در نیمکت استقلال را به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل از ذهن دور نگه داشت.

لازم به ذکر است که دایی زمانی شاگرد ناصرحجازی بود و سابقه عضویت درتیم استقلال اردبیل را هم در کارنامه فوتبالی خود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
چقد خبرهاتون بی پایه واساس ومسخره ن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->