استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

چراغ سبز میلیچ برای بازگشت به استقلال

  • کد خبر: ۸۱۴۷۰
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
چراغ سبز میلیچ برای بازگشت به استقلال
هرویه میلیچ بی میل نیست که دوباره به استقلال بازگردد. او ۴۴۰ هزار دلار از این باشگاه طلب دارد وراضی شده درصورت بازگشت این جرایم را از پرونده‌اش حذف کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هرویه میلچ بی میل نیست که اگر باشگاه استقلال تمایل به بازگشتش داشت پیرامون این موضوع به مذاکره بنشیند.

میلیچ طلبی حدود ۴۴۰ هزار دلار از باشگاه استقلال دارد که هنوز برای اخذ آن شکایتی رسمی را به فیفا نبرده است، اما چنانچه باشگاه استقلال درپرداخت مطالبات او تاخیر کند، میلیچ نیز به زودی وکیلش را به فیفا خواهد فرستاد تا حقوقش را از باشگاه استقلال دریافت کند.

با این حال میلیچ درآخرین صحبت‌هایی که درباره استقلال داشته تاکید کرده که هنوز شکایتش را به طور رسمی مطرح نکرده وحتی حاضر است درصورت تمایل باشگاه استقلال به باشگاه برگردد و جرایمش را هم ببخشد وبرای این تیم بازی کند.

باید دید که فرهاد مجیدی در مواجهه با این بازیکن چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا راضی به بازگرداندن او خواهد شد یا خیر؟!

میلیج همان بازیکنی بود که در زمان مربیگری فکری از استقلال جدا شد و بعد از بازگشت مجیدی دوباره به استقلال بازگشت، اما درکمال شگفتی این مدافع-هافبک کروات قبل از پایان لیگ ازجمع شاگردان مجیدی هم جدا شد وبا دلخوری ایران را ترک کرد. حالا او چراغ سبزنشان داده که اگر باشگاه استقلال بخواهد برگردد برای این تیم بازی کند وحتی جرایم را هم ببخشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->