استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

افشاگری پیشکسوت استقلال: می‌گفتند فتح الله زاده و توفیقی را سرتمرین راه ندهم!

  • کد خبر: ۸۱۴۵۰
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
  • ۱
افشاگری پیشکسوت استقلال: می‌گفتند فتح الله زاده و توفیقی را سرتمرین راه ندهم!
نصرالله عبدالهی، سرپرست سابق استقلال از برخی توصیه‌ها برای راه ندادن توفیقی و فتح الله زاده به تمرین استقلال به شدت گله کرده است. او به تازگی از سمت خود کنار رفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نصرالله عبدالهی، سرپرست سابق استقلال درباره برخی دستور‌های غیررسمی از سوی تصمیم گیران باشگاه استقلال دست به افشاء گری زده ودلیل عقب نشینی خود از سمتش در این باشگاه را چنین مسائلی دانسته است. عبدالهی که به شدت بابت این ماجرا ناراحت است، می‌گوید: «یک سری هواداران خیلی خوب دور و بر استقلال بودند و کمک‌های مادی و معنوی می‌کردند. یک جور‌هایی سوتفاهم شده بود که این‌ها علیه تیم توطئه می‌کنند و به من یادآوری می‌کردند که اگر ممکن است اجازه نده این‌ها کنار تیم باشند و من هم گفتم که اصلا نمی‌توانم چنین کاری را بکنم. یکسری حرف‌ها بود که چرا آقای توفیقی می‌آیند سر تمرین یا هتل و این چیزها، ولی این‌ها صاحبان اصلی تیم هستند. امثال من می‌آییم و می‌رویم، ولی هواداران همیشه هستند. اختلافات خیلی کوچکی بود، ولی من نمی‌توانستم به آقای فتح الله زاده یا توفیقی بگویم که نیا.» سرپرست سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه کسانی به شما می‌گفتند که این‌ها نیایند؟ به یک خنده بسنده کرد تا بیش از این وارد حاشیه و زاویه با مدیران باشگاه نشود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مشکلات مدیریتی این باشگاه نیز توضیحات تازه‌ای دارد: «من از آقای سجادی خواهش می‌کنم که اگر قرار است مدیریت تغییر کند، زودتر تغییر کند تا تیم به یک سر و سامانی برسد. اگر هم قرار است مدیریت تغییر نکند بگذارند همه چیز انجام شود و اختلافات تمام شود تا تیم شروع به تمرین کردن بکند. من چندین سال است که در کنار تیم هستم و همیشه در اوایل فصل چنین اتفاقاتی می‌افتد. تغییر مربی و اختلافات مدیریتی که در نهایت به تغییر یکی از این‌ها منجر می‌شود. من امیدوارم که اگر قرار است مدیریت تغییر کند زودتر تغییر کند و اگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد همین مدیریت را پشتیبانی کنند تا بتواند کار را پیش ببرد.» عبدالهی از افرادی که به عنوان هوادار به استقلال کمک می‌کنند نیز این گونه دفاع کرد: «این سو نظر باید برداشته شود که چنین افرادی برای توطئه می‌آیند. هر مدیریتی که هست باید بیاید با این‌ها همکاری کنند و تیم را بگردانند. این‌ها خیلی آدم‌های خوبی هستند و کارشان برای پارسال و امسال نیست و خیلی وقت است که کمک می‌کنند. این‌ها آدم‌های منطقی هستند، با بچه‌ها در تماس هستند و اندازه خودشان را می‌دانند که کی و کجا بیایند و چگونه کمک کنند. باید همه دست به دست هم دهند تا استقلال را درست کنند چرا که هواداران گناه دارند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رصا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
آقایانی که مخالف هواداران هستند مطمئن باشید رقبای نفوذی می باشند وگرنه استقلالی که مخالف هوادار استقلالی نیست در۶و۷ گذشته اختیار استقلال دست وزیر پرسپولیسی بوده مدیران استقلال هم انتخاب ایشان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->