حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

گزارش اتحادیه جهانی کشتی از سرشاخ غول‌ها در نروژ

  • کد خبر: ۸۱۴۵۱
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
گزارش اتحادیه جهانی کشتی از سرشاخ غول‌ها در نروژ
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به بررسی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد و مصاف غول‌ها در نروژ پرداخت.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، اتحادیه جهانی کشتی در ادامه تحلیل اوزان حاضر در مسابقات جهانی نروژ به بررسی اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم آزاد پرداخت و نوشت: پس از کسب دومین مدال طلای المپیک در ماه گذشته در ژاپن توسط عبدالرشید سعداله‌یف از روسیه، توسط رسانه‌های محلی در مورد انتقال احتمالی او به MMA صحبت‌هایی مطرح شد، اما تانک روسی در گفت وگویی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که هرگز چنین قصدی ندارد و حتی به آن فکر نمی‌کند.

سعداله‌یف از زمانی که در بازی‌های المپیک ریو برای اولین بار در ۲۰ سالگی به طلای المپیک رسید در رقابت‌های بعدی ورزشی با شکوهتر از قبل رقابت کرد. این کشتی‌گیر که "تانک روسی" نامیده می‌شود در وزن ۹۷ کیلوگرم در اسلو روی تشک خواهد رفت تا پنجمین عنوان متوالی جهان را کسب کند، اما در این راه او رقیب مهم دیگری به نام کایل اسنایدر از آمریکا را پیش رو دارد.

سرشاخ دو غول بزرگ جهان "اسنایدرلف" نامگذاری شده که برای سومین بار در المپیک توکیو انجام شد و نماینده روسیه با برتری ۶ بر ۳ عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این ۲ کشتی‌گیر که تنها با فاصله ۶ ماه از هم به دنیا آمده‌اند، عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ و طلای المپیک در ریو را در اوزان مختلف پیگیری کردند.

در مصاحبه سعداله‌یف با ورزش یاکوتیا اشاره شد که اگر او هر ۳ عنوان قهرمانی جهان را در چرخه المپیک کسب کند، سپس طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را بگیرد، رکورد الکساندر مدود ستاره افسانه‌ای شوروی را با ۱۰ عنوان جهانی و المپیک را به دست خواهد آورد.

تانک روسی در این باره گفت: ما کار خواهیم کرد. اگر سلامتی من اجازه دهد سعی می‌کنم مسابقات جهانی را از دست ندهم. همه جا مبارزه خواهم کرد و آنچه را که به من بستگی دارد انجام خواهم داد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نباید قهرمانان دیگر لا نادیده گرفت؛ آبراهام کونیدو ورزشکار کوبایی‌الاصل ایتالیا که با شکست مقابل اسنایدر در المپیک برنز گرفت. او سومی قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۰ را نیز در کارنامه دارد.
آلبرت ساریتوف که مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک ریو را کسب کرده در المپیک توکیو همان دور نخست مغلوب کونیدو شد. وی حالا به دنبال جبران در مسابقات جهانی نروژ است. ۴ کشتی‌گیر دیگر در مرحله یک چهارم می‌توانند اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان، نوروف دارنده مدال برنز جهان، آلیشر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا و سلیمان کارادنیز دارنده مدال نقره قهرمانی اروپا اشاره کرد. در این بین نباید مجتبی گلیج قهرمان آسیا و قهرمان زیر ۲۳ سال جهان را نادیده گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->